Iranian Agriculture News Agency

کیخسرو چنگلوایی:

افتتاح 71 پروژه و کلنگ‌زنی، همزمان با دهه مبارک فجر در استان خوزستان

عالی‌ترین مقام سازمان جهاد کشاورزی در خوزستان، از افتتاح 71 پروژه عمرانی و اشتغالزایی و همچنین کلنگ‌زنی طرح‌های زهکشی و لایروبی انهار همزمان با دهه مبارک فجر در استان خبر داد.

افتتاح 71 پروژه و کلنگ‌زنی، همزمان با دهه مبارک فجر در استان خوزستان

به گزارش خبرنگار ایانا از خوزستان، کیخسرو چنگلوایی رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان ضمن اعلام این خبر گفت: امسال نیز به روال سال‌های گذشته پروژه‌های عمرانی مختلفی در طول سال تامین اعتبار و عملیات اجرایی آنها آغاز شده که همزمان با دهه مبارک فجر افتتاح خواهد شد.

وی افزود: مجموعا 71 پروژه در زمینه‌های آب و خاک، باغبانی، صنایع تبدیلی و تکمیلی، تعاون روستایی و همچنین در زمینه تولیدات دامی همزمان با دهه فجر در استان افتتاح می‌شود.

چنگلوایی در ادامه ضمن اشاره به اعتبارات لازم برای این پروژه‌ها گفت: مجموع اعتباری که برای اجرای این طرح‌ها صرف شده بالغ بر 135 میلیارد تومان بوده که از این میزان بالغ بر 33 میلیارد تومان از محل اعتبارات دولتی و 102 میلیارد تومان از محل تسهیلات بانکی تامین شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان همچنین اظهار نمود: اجرای این پروژه‌ها در استان زمینه را برای اشتغال 7 هزار نفر فراهم میکند که از این تعداد 5 هزار و 500 نفر به صورت غیر مستقیم و یک هزار و 500 نفر به صورت مستقیم مشغول به کار خواهند شد.

عالی‌ترین مقام سازمان جهاد کشاورزی در خوزستان در خاتمه افزود: در این ایام مبارک کلنگ‌زنی پروژه‌های زهکشی، لایروبی انهار و جاده بین مزارع با مبلغی بالغ بر 100 میلیارد تومان از محل اعتباراتی که برای ترمیم و ساماندهی زیر ساخت‌های آسیب دیده از سیل فروردین 98 تامین اعتبار شده و در 11 شهرستان انجام خواهد شد.      

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید