Iranian Agriculture News Agency

شهروندان با کمال اطمینان و آرامش خاطر از مواد لبنی استفاده کنند

مدیر کل دامپزشکی آذربایجان شرقی از واحدهای تولیدی و خدماتی حوزه دامپزشکی شهرستان بناب بازدید کرد.

شهروندان با کمال اطمینان و آرامش خاطر از مواد لبنی استفاده کنند

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، امیرحسین بهداد به همراه معاون سلامت این اداره کل ضمن دیدار با همکاران اداره دامپزشکی شهرستان بناب از واحدهای تولیدی و خدماتی حوزه دامپزشکی این شهرستان بناب بازدید کرد.

طی این سفر  بهداد از یک کارخانه تولید خوراک دام و طیور بازدید کرده و ضمن قدردانی از فعالیت ها و اقدامات صورت گرفته، از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این واحد تولیدی قرار گرفت.

مدیرکل دامپزشکی استان در ادامه بازدید از شهرستان بناب از دو کارخانه مواد لبنی در این شهرستان نیز بازدید کرد و ضمن اشاره به رد برخی شایعات در خصوص سمی بودن شیرهای مصرفی تصریح کرد: خوشبختانه میزان آفلاتوکسین موجود در شیر کلیه مراکز استان کمتر از حد مجاز است بنابراین شهروندان با کمال اطمینان و آرامش خاطر از مواد لبنی استفاده نمایند.

 بهداد تصریح کرد امیدواریم بزودی شاهد رونق بیش از پیش این واحدهای تولیدی باشیم.

در ادامه این سفر یک روزه مدیر کل دامپزشکی استان به همراه معاون سلامت اداره کل و رئیس اداره دامپزشکی شهرستان بناب از آزمایشگاه تخصصی نیکان پژوهان بناب که حائز رتبه برتر در سطح ملی شده بود بازدید کرده و از مدیریت و پرسنل این مرکز تقدیر و قدردانی کرد.

لازم به توضیح است که این آزمایشگاه در حوزه دامپزشکی همکاری بسیار خوبی با اداره کل دامپزشکی استان داشته و با سازمان استاندارد و سازمان غذا و دارو نیز همکاری دارد.

بازدید از خط فرآوری و بسته بندی عسل که دارای ظرفیت تولید 2000 تن در سال است خاتمه این سفر یک روزه مدیر کل دامپزشکی استان از شهرستان بناب بود. 

لازم به ذکر است در ابتدای این بازدید  مهدی احمدی منش رئیس اداره دامپزشکی شهرستان بناب گزارشی از عملکرد اداره دامپزشکی شهرستان بناب در حوزه های مختلف و وضعیت شهرستان به لحاظ وضعیت بیماری های دام، طیور و آبزیان در این شهرستان را ارائه کرد.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید