Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی تاکید کرد:

تسهیل و تسریع پروسه صدور مجوزها یک ضرورت است

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی گفت: تسهیل و تسریع پروسه صدور مجوزها یک ضرورت است و باید در کمترین زمان ممکن انجام شود.

تسهیل و تسریع پروسه صدور مجوزها یک ضرورت است

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی،  اکبر فتحی در جلسه کارگروه بهبود فضای کسب و کار که با حضور باقرزاده معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان،  شریفیان معاون بهبود تولیدات دامی،  رخ افروز معاون بهبود تولیدات گیاهی، شفیعی رئیس سازمان نظام صنفی استان،  هاشمپور مدیر حراست و جعفروند مدیر شیلات و امور آبزیان سازمان در اتاق جلسه برگزار شد، ضمن بیان این مطلب افزود: متاسفانه وضعیت استان آذربایجان شرقی در فضای کسب و کار چندان مطلوب نیست.

وی با خاطرنشان ساختن این نکته که ملاک و شاخص ارزیابی ها صدور مجوزها است، ادامه داد: روند صدور مجوزها نیاز به بازنگری مجدد دارد، تمامی مجوزهایی که نیاز به تغییرکاربری دارند باید در مرحله اول به مدیریت امور اراضی ارجاع شوند و امور اراضی استعلام های مربوط به سایر ادارات را انجام و نتیجه نهایی را اعلام کند. 

 فتحی، افزود: شرکت های صنعتی نیاز به استعلام ندارند، چون این شرکت ها قبلاً مشکل کاربری خودشان را حل و فصل کرده‌اند.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان تاکید کرد: برای این که بتوانیم به رده اول برسیم باید پروسه صدور مجوزهایمان را بررسی نمائیم تا در صورت وجود موانع و مشکلات احتمالی، نسبت به رفع آنها اقدام کرده و روند صدور را تسهیل و تسریع بخشیم.

وی در بخش پایانی سخنان خود تصریح کرد: اگر در آمایش سرزمین زون بندی اتفاق بیفتد خیلی از استعلام ها و موارد کاهش می یابد و حذف می‌شود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید