Iranian Agriculture News Agency

منظور بازدید از مناطق سیل زده و طرح 46 هزار هکتاری؛

سرپرست وزرات جهاد کشاورزی وارد سیستان و بلوچستان شد

مهندس عباس کشاورز سرپرست وزارت جهاد کشاورزی شامگاه سه شنبه به منظور بازدید از مناطق سیل زده جنوب استان و طرح 46 هزار هکتاری انتقال آب به دشت سیستان وارد زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان شد و مورد استقبال استاندار استان قرار گرفت.

سرپرست وزرات جهاد کشاورزی وارد سیستان و بلوچستان شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان سیستان و بلوچستان سرپرست وزارت جهاد کشاورزی به همراه هیاتی از مدیران ارشد این وزارتخانه به منظور بازدید از مناطق سیل زده جنوب استان و روند اجرای طرح انتقال آب به دشت سیستان شامگاه امروز سه شنبه وارد سیستان و بلوچستان شد و مورد استقبال استاندار استان قرار گرفت.

دیدار و گفتگو باکشاورزان و مسولان استان پیرامون مسایل و مشکلات بخش کشاورزی و بررسی خسارت ناشی از سیل اخیر در جنوب و طرح انتقال آب با لوله در شمال استان از دیگر برنامه های سفر دوروزه سرپرست وزارت جهاد کشاورزی به سیستان وبلوچستان است.

گفتنی است این سومین سفر مهندس عباس کشاورز سرپرست وزارت جهاد کشاورزی طی دیماه و بهمن ماه سالجاری به سیستان وبلوچستان است که باهدف بازدید و بررسی میزان خسارت و نحوه رسیدگی به مسائل کشاورزان و دامداران خسارت دیده ناشی از سیل اخیر به جنوب استان و بازدید از روند اجرای طرح انتقال آب به دشت سیستان صورت می گیرد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید