Iranian Agriculture News Agency

با حضور نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی؛

گردهمایی ناظرین شرعی استان تهران برگزار شد

گردهمایی ناظرین شرعی استان تهران برگزار و از ناظرین برگزیده با حضور نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی تقدیر شدند.

گردهمایی ناظرین شرعی استان تهران برگزار  شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان تهران، گردهمایی ناظرین شرعی استان تهران و قدردانی از ناظرین برگزیده سال 97 با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید رضا تقوی  نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی ، فلسفی مدیر کل دفتر نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی ، حجت الاسلام صالح آبادی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان تهران، حجت الاسلام والمسلمین کلانتری مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان دامپزشکی کشور، واعظی مدیر کل دامپزشکی استان تهران ، جمعی از مقامات کشوری و استانی و همچنین ناظرین  شرعی استان تهران در محل سالن اجتماعات اداره کل برگزار شد.

 در این همایش حجت الاسلام و المسلمینسید رضا تقوی نماینده ولی فقیه  در وزارت جهاد کشاورزی با عرض تسلیت به مناسبت ایام شهادت حضرت زهرا(س) و همچنین شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت :  نظارت یکی از ارکان مدیریت است که شامل رکن های زیادی از جمله برنامه ریزی ، هماهنگی، نظارت و ارزشیابی است .

وی گفت : یکی از رکنهای اساسی مدیریت که نظارت می باشد به معنی  بی اعتمادی نسبت به آن مجموعه نیست و معنی واقعی آن  باید درست درجامعه تبین شود و می توان معنی درست آن را  به این شکل بیان کرد که نظارت یعنی کارها مطابق با برنامه ریزی پیش برود.

حجت الاسلام و المسلمین تقوی با اشاره به حدیثی از امام صادق(ع) (هر مومنی مومن دیگر را نصیحت کند) افزود: نظارت بر مسیر رشد و کمال یک اصل مهم است.

وی ادامه داد: خوشبختانه در سالهای اخیر به سمت اصلاح الگوی مصرف  حرکتهای خوبی انجام شده است ولی  باید  برای ادامه راه  روشهای علمی را جایگزین روشهای سنتی نمائیم  و در واقع روشهای قدیمی دیگر جوابگوی  نیازهای مصرفی جامعه نیست؛ به عنوان مثال در دامهای کم بهره  و پر خرج می توان با بگارگیری روش های  نوین ژنتیک  و اصلاح نژاد گاوهای زود بازده و  سود آور را جایگزین نمائیم.

این مقام مسئول با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص پیر شدن نیروی کار کشور گفت:  با  برنامه ریزی دقیق و مدون و با اصلاح روشهای کشاورزی می توان تا  150 میلیون نفر را در همین شرایط آب هوایی تغذیه کنیم.

وی در پایان گفت: 95 درصد اقلام معیشتی مردم تحت نظارت وزارت جهاد کشاورزی تولید میشود و با تقویت این حوزه میتوان موجب سلامت عمومی جامعه ، رشد جسمی و فکری  و ظهور استعدادهای درخشان شد.

سپس حجت الاسلام والمسلمین بذری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در اداره کل دامپزشکی استان تهران ضمن عرض خیر مقدم و تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری حضرت زهرا (س)  و شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی با اشاره به ماده 5 و 13 قانون نظارت شرعی  گفت: امیداورم بتوانیم با نگاه ویژه آیت الله تقوی درجهت احقاق حقوق ناظرین شرعی قدمی مثبت برداریم

در پایان کلاس آموزشی در خصوص  نظارت شرعی برگزار و  از نفرات برگزیده ناظرین شرعی استان تهران با لوح تقدیر قدردانی شد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید