Iranian Agriculture News Agency

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان بروجن اعلام کرد

برپایی میز خدمت دامپزشکی در نماز جمعه شهر فرادنبه

میز خدمت ادارات شهرستان بروجن در نماز جمعه شهر فرادنبه برای بهره‌برداران حوزه‌های خود خدمات قابل ارائه را تشریح کردند.

به گزارش خبرنگار ایانا در استان چهارمحال و بختیاری، میز خدمت ادارات شهرستان بروجن در نماز جمعه شهر فرادنبه برای بهره‌برداران حوزه‌های خود خدمات قابل ارائه را تشریح کردند.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان بروجن گفت: میز خدمت تعدادی از دستگاه‌های اجرایی شهرستان بروجن در نماز جمعۀ شهر فرادنبه تشکیل و شبکه دامپزشکی این شهرستان نیز با این اقدام، به تشریح عملکرد و نحوۀ خدمت‌رسانی پرداخت.

دکتر داوود ربیعی افزود: واکسیناسیون دام‌های شهر فرادنبه و حومۀ آن -و همچنین تمام شهرستان بروجن- به صورت رایگان و علیه بیماری‌های شاربن، آبلۀ بزی، آبلۀ گوسفندی، بروسلوز (تب مالت)، هاری، تب برفکی توسط این شبکه انجام شده‌اند و طرح واکسیناسیون دام‌های سنگین علیه لمپی اسکین در سطح شهرستان بروجن، در حال اجرا می‌باشد.

وی گفت: در راستای ارتقای بهداشت فرآورده‌های خام دامی، پیگیری‌های لازم جهت احداث و راه‌اندازی سالن پیش‌سرد کشتارگاه فرادنبه در سال جاری (1398) انجام پذیرفته که سلامت مصرف‌کنندگان این نوع محصولات را تضمین می‌کند.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان بروجن بیان داشت: حفظ و حراست از سرمایه‌های دامی در مقابل بیماری‌های واگیر دامی و کنترل بیماری‌های مشترک بین انسان و حیوان (دام) یکی از رسالت‌های دامپزشکی است و برای دستیابی به این مهم همکاری دامداران و مصرف‌کنندگان انواع فرآورده‌های خام دامی با اکیپ‌های دامپزشکی نقش بسزایی دارد.

شایان ذکر است، در طی برپایی میز خدمت دامپزشکی، بروشورهای آموزشی بیماری‌های واگیر دامی و بیماری‌های مشترک بین انسان و حیوان بین نمازگزاران توزیع و علاوه بر آموزش چهره به چهره توسط کارشناسان این شبکه به پرسش‌های مطرح شده پاسخ داده شد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید