Iranian Agriculture News Agency

بازبینی نظام نامه واگذاری قطعات سایت شهرک ماهیان زینتی شهرستان محلات

با توجه به انجام برخی از زیر ساختهای شهرک ماهیان زینتی شهرستان محلات، توسط مدیریت شیلات سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی ، نظام نامه تدوین شده برای واگذاری قطعات زمین سایت مورد بررسی و بازبینی قرار گرفت.

بازبینی نظام نامه واگذاری قطعات سایت شهرک ماهیان زینتی شهرستان محلات

به گزارش خبرنگار ایانا در استان مرکزی، با توجه به انجام برخی از زیر ساخت‌های شهرک ماهیان زینتی شهرستان محلات , نظام نامه تدوین شده برای واگذاری قطعات آن سایت مورد بررسی و بازبینی قرار گرفت.

مدیر شیلات و آبزیان سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی گفت: نظام نامه واگذاری قطعات سایت شهرک ماهیان زینتی شهرستان محلات در جلسه ای با حضور مدیر کل دفتر آبزیان آب شیرین سازمان شیلات ایران، مدیر بازرسی و ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات، نماینده مدیریت امور اراضی، رئیس اداره حقوقی و مدیر شیلات و آبزیان سازمان و همچنین مدیر جهاد کشاورزی شهرستان محلات  مورد بررسی  قرار گرفت و تصمیمات مقتضی در خصوص اصلاح آن و نهایتاً واگذاری قطعات اتخاذ شد. گفتنی است شهرک ماهیان زینتی شهرستان محلات به عنوان اولین شهرک الگویی تکثیر و پرورش ماهیان زینتی کشور در حاشیه دهکده گل و گیاه محلات و در اراضی مشخص شده به وسعت حدود 2/14 هکتار قرار داشته که مقرر است با راه اندازی آن تعداد 10 میلیون قطعه ماهیان زینتی در تعداد 24 واحد یکه احداث خواهد شد ساخته شود.

مدیر کل دفتر ماهیان آب شیرین سازمان شیلات ایران گفت: مهمترین مسئله شهرک ماهیان زینتی شهرستان محلات  تخصیص و تامین آب مورد نیازمی باشد که باید نسبت به این موضوع  اطمینان کافی حاصل شود.

دکتر شکوری در این جلسه افزود: با توجه به امکان اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی در واحد های زینتی از این فرصت برای فعالیت فارغ التحصیلان استان استفاده شود  و در واگذاری ها به آنها باید توجه شود.

 وی در ادامه گفت: اهلیت‌های متقاضیان زمین در شهرک ماهیان زینتی در محلات باید از طریق مجاری رایج از قبیل اعتبارسنجی مالی و اظهارنامه های مالیاتی سنجیده شود.

مدیر کل دفتر ماهیان آب شیرین سازمان شیلات ایران در پایان اظهار کرد: امکان پیگیری تکمیل زیر ساختها مورد نیاز مجتمع واگذاری شهرک از طریق شرکت شهرک های کشاورزی مورد پیگیری قرار گیرد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید