Iranian Agriculture News Agency

برترین‌های بخش کشاورزی، مصداق کامل حرکت در جهت رونق تولید

مدیر هماهنگی ترویج سازمان گفت: کسب رتبه دوم کشوری برای سومین سال متوالی در خراسان جنوبی با وجود همه کمبودهای بخش کشاورزی کار بسیاری بزرگ و ارزشمندی است.

برترین‌های بخش کشاورزی، مصداق کامل حرکت در جهت رونق تولید

به گزارش خبرنگار ایانا در استان خراسان جنوبی، شراره شیبانی اظهار کرد: کمیته‌های مختلفی در بحث برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری برای انتخاب افراد فعال شده‌اند که این کار رقابت برخی رشته را بسیار زیاد کرده است.

وی افزود: در برخی رشته‌های کشاورزی رقابت با استان‌های برخوردار بسیار سنگین و شدید بود که در این شرایط انتخاب بهره‌بردار ملی از خراسان جنوبی نشان تلاش زیاد کشاورزان استان دارد.

مدیر هماهنگی ترویج سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی بیان کرد: رتبه‌های برتر ملی خراسان جنوبی توسط «رضا فروزانفر» در زمینه صنایع تبدیلی و تکمیلی و «بهرام ساتلیخ محمدی» در زمینه تولید خوراک طیور و آبزیان از بیرجند، «محسن احتشام» صادر کننده نمونه محصولات کشاورزی و «حمید قاسمی» تولید کننده نمونه زعفران از قاین،«جواد کامکار دلاکه» شرکت تعاونی نمونه عشایر و «محمد حسین جعفری» تولید کننده نمونه نهال جنگلی از زیرکوه، «علی رمضانی» بهره‌برداری نمونه اصلاح و احیای اراضی واگذاری و «فاطمه افقهی» مدیرعامل نمونه صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی از سرایان و «عبداللطیف آبدار» مددکار نمونه ترویجی از شهرستان درمیان است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید