Iranian Agriculture News Agency

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کوهرنگ خبر داد:

برگزاری کارگاه آموزشی آشنایی با بیمه محصولات کشاورزی

کارگاه آموزشی آشنایی با بیمه محصولات کشاورزی و آشنایی با روش های پیشگیری از سرقت در طرح‌های کشاورزی در کوهرنگ برگزار شد.

برگزاری کارگاه آموزشی آشنایی با بیمه محصولات کشاورزی

به گزارش خبرنگار ایانا در استان چهارمحال و بختیاری، مسلم پرویزی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کوهرنگ از برگزاری کارگاه آموزشی آشنایی با بیمه محصولات کشاورزی و آشنایی با روش های پیشگیری از سرقت در طرح های کشاورزی خبر داد و گفت: این کارگاه با حضور ٣٠ نفر از بهره‌برداران و علاقمندان در مرکز خدمات جهاد کشاورزی دو آب صمصامی برگزار شد.

وی افزود: پیشگیری از سرقت در طرح های آبرسانی و پمپاژ آب جز مسائل مهم و قابل تاکید در بخش دو آب صمصامی (طرح‌های افسرآباد و صفاآباد) است و از این رو برگزاری چنین کارگاهی ضرورت دارد.

پرویزی ادامه داد: سروان مرادپور از نیروی انتظامی، نکات لازم از جمله روش های چگونگی جلوگیری از سرقت تاسیسات کشاورزی و نصب سامانه های هوشمند و اپلیکیشن‌های کاربردی ضدسرقت در محل چاه های کشاورزی و ... را به کشاورزان تذکر داد.

در ادامه مباحث کلی در خصوص انواع بیمه های کشاورزی مورد استفاده در منطقه (زراعت/باغبانی/دام و شیلات) مورد بررسی قرار گرفت و بهره برداران با چگونگی دریافت حق بیمه، غرامت و مراحل ارزیابی خسارت آشنا شدند.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید