Iranian Agriculture News Agency

مجری طرح گلخانه‌های وزارت جهاد کشاورزی؛

ضرورت ایجاد بستر توسعه گلخانه‌ها در استان کرمانشاه

گلخانه نوآوری را در بخش کشاورزی به ارمغان می‌آورد

مشاور وزیر و مجری طرح گلخانه های وزارت جهاد کشاورزی گفت:‌ باید بستر توسعه گلخانه‌ها در استان کرمانشاه فراهم شود.

ضرورت ایجاد بستر توسعه گلخانه‌ها در استان کرمانشاه

به گزارش خبرنگار ایانا در استان کرمانشاه، مشاور وزیر و مجری طرح گلخانه‌های وزارت جهاد کشاورزی در جلسه ستاد گلخانه های استان کرمانشاه که با حضور حاتمی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه، معاونین سازمان و مدیران جهاد کشاورزی شهرستانها، بانک های عامل و جمعی از سرمایه گذاران گلخانه در سالن شماره یک سازمان برگزار شد با تشکر از پیگیری ها و برنامه‌های حاتمی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان در توسعه گلخانه های استان گفت: باید بستر توسعه گلخانه ها در استان فراهم شود.

رادفر در ابتدای سخنان خود با اشاره به برنامه های سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه و روند روبه رشد آن، به سرمایه گذاری های صورت گرفته در استانهای مختلف پرداخت و گفت: میزان سرمایه‌گذاری در بحث گلخانه‌ها در استانهای دیگر نسبت به استان کرمانشاه بالاست و باید بستر را برای توسعه گلخانه های کرمانشاه فراهم آورد.

وی افزود: موضوع گلخانه مانند بحث مسکن موتور محرک صنعت است و از مدل توسعه کشورهایی چون مالزی می توان بهره مند شد.

رادفر سپس نوآوری در بخش کشاورزی را مهم بر شمرد و گفت: این نوآوری قطعا در گلخانه قابل حصول است و صنعت گلخانه دائم دارد به روز می شود.

وی تسهیل در امور بهره برداران و متقاضیان گلخانه را توسط متولیان امر مهم تلقی کرد و گفت: در کرمانشاه باید برای ایجاد گلخانه ها بسیج عمومی ایجاد کرد تا اشتغالزایی شکل بگیرد و جمعیت بیکار کاهش یابد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید