Iranian Agriculture News Agency

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آبیک :

پرداخت 148 میلیارد تومان تسهیلات به متقاضیان بخش کشاورزی آبیک

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آبیک گفت : طی ده ماهه اول سال جاری ؛ بیش از یک صد و چهل و هشت میلیارد تومان تسهیلات تبصره18 به بهره برداران بخش کشاورزی این شهرستان پرداخت خواهد شد .

پرداخت 148 میلیارد تومان تسهیلات به متقاضیان بخش کشاورزی آبیک

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، بیژن لطفی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آبیک با اشاره به اینکه 148 میلیارد تومان تسهیلات تبصره 18 به متقاضیان بخش کشاورزی شهرستان آبیک پرداخت خواهد شد، گفت: این میزان تسهیلات به 48 پرونده تخصیص یافته که در کمیته تخصصی این شهرستان تصویب و جهت بررسی نهایی به مدیریت های تخصصی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین ارسال شده است.

وی اظهار کرد: از این تعداد 28 پرونده مربوط به محصولات گلخانه ای و گیاهان دارویی، 17 پرونده در حوزه دام و طیور و 3  پرونده نیز مربوط به صنایع تبدیلی و تکمیلی محصولات کشاورزی بوده است.

به گفته وی، تاکنون از این میزان تسهیلات به پنج طرح کشاورزی  به مبلغ حدود پنج میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده و مابقی پروندهها در کمیتههای تخصصی استان و یا شعب بانک‌های مربوطه در دست اقدام است.

لطفی تصریح کرد: این تسهیلات توسط سه بانک عامل کشاورزی، توسعه تعاون و پست بانک پرداخت و نرخ سود این تسهیلات برای طرحهای محصولات گلخانهای و گیاهان داروئی مناطق کمتر توسعه یافته 7 درصد و مناطق برخوردار 9 درصد و همچنین این نرخ برای طرح های دام و طیور15 درصد تعیین شده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آبیک  با بیان اینکه متقاضیان تسهیلات تبصره 18 ، با در دست داشتن مدارک پروانه تاسیس یا بهره برداری، مجوز آب، تغییر کاربری و مجوز محیط زیست باید به سامانه یکپارچه تسهیلات اعتباری وزارت جهاد کشاورزی  مراجعه کنند، افزود: این افراد پس ثبت نام و دریافت کد رهگیری میتوانند برای پیگیری سایر مراحل به واحدهای طرح و برنامه مدیریت جهاد کشاورزی این شهرستان مراجعه کنند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید