Iranian Agriculture News Agency

در چهارمین جلسه ستاد ملخ صحرایی در سال ٩٨ عنوان شد؛

ادامه عملیات ردیابی و مبارزه با ملخ صحرایی تا کنترل کامل

در چهارمین جلسه ستاد ملخ صحرایی در سال ٩٨ بر لزوم ادامه عملیات ردیابی و مبارزه با ملخ صحرایی تا کنترل کامل آفت تاکید شد.

ادامه عملیات ردیابی و مبارزه با ملخ صحرایی تا کنترل کامل

به گزارش خبرنگار ایانا در استان هرمزگان، معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهادکشاورزی هرمزگان اظهار کرد: پیرو دستور وزیر جهادکشاورزی و سازمان حفظ نباتات کشور در جهت بررسی مسائل و مشکلات اجرای عملیات ردیابی و مبارزه با ملخ صحرایی در مناطق جنوبی و شرقی استان، چهارمین جلسه ستاد ملخ صحرایی روز گذشته با حضور مدیران جهادکشاورزی شهرستان های جاسک، سیریک، میناب، بشاگرد و اعضای ستاد استان در محل سالن زیتون سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان برگزار شد.

وی افزود: باتوجه به هجوم آفت ملخ صحرایی در مناطق یاد شده، عملیات ردیابی و مبارزه با آفت از اواسط آبان ماه سال جاری در این شهرستان ها آغاز و همچنان ادامه دارد.

سیدعبدالرضا اشرف منصوری سرپرست حفظ نباتات جهادکشاوزری هرمزگان نیز در این جلسه با اشاره به لزوم تجهیز ناوگان سمپاشی گفت: رفع مشکلات پشتیبانی و لجستیکی عملیات نیز بایستی در اولویت قرار گیرد.

به گفته وی، با ساماندهی اکیپ های ردیابی و مبارزه با ملخ صحرایی در شهرستان های جنوبی و شرقی استان، این عملیات تا کنترل کامل آفت ادامه خواهد یافت.

سرپرست حفظ نباتات جهادکشاوزری هرمزگان در ادامه ابراز داشت: تمهیدات لازم برای اجرای بهینه عملیات در فاز جدید هجوم ملخ صحرایی پیش بینی شده است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید