Iranian Agriculture News Agency

نشست هم اندیشی برای ارتقای تعامل دانشکده کشاورزی و سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی

رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی با بیان اینکه تعامل و همکاری سازمان می‌تواند موثر باشد، گفت: دانش‌آموختگانی که به‌عنوان کارآموز به سازمان معرفی می‌شوند، می‌توانند تجربه مناسبی را کسب کنند و از نزدیک موارد تخصصی در راستای رشته ای که تحصیل می‌کنند را لمس کنند.

نشست هم اندیشی برای ارتقای تعامل دانشکده کشاورزی و سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی

به گزارش خبرنگار ایانا در خراسان جنوبی، صبح امروز دوشنبه (۳۰ دی۹۸) با حضور رییس سازمان، معاونین و تعدادی از مدیران و مشاورین سازمان، نشست هم‌اندیشی و چگونگی تعامل هرچه بیشتر و بهتر با مسئولین و اساتید دانشکده کشاورزی استان برگزار شد.

غلامرضا قوسی در این نشست با بیان اینکه تعامل و همکاری سازمان می‌تواند موثر باشد، گفت: دانش اموختگانی که بعنوان کارآموز به سازمان معرفی می‌شوند، می‌توانند تجربه مناسبی را کسب کنند و از نزدیک موارد تخصصی در راستای رشته ای که تحصیل می‌کنند را لمس کنند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی افزود: این تعامل برای ایجاد اشتغال دانش آموختگان هم می‌تواند بسیار مفید و موثر باشد.

وی به حضور دانش آموختگان و دانشجویان دانشگاه در بازدیدها و کارگاههایی که برگزار می‌شود، اشاره کرد و اظهار داشت: از نزدیک با کشاورز و بهره برداران و همچنین با رموز موفقیت‌ و نیز مشکلات آنها آشنا می‌شوند و از تجربه این عزیزان می توانند استفاده ببرند.

وی به عزم دولت برای ایجاد اشتغال جوانان اشاره کرد و ادامه داد: با همکاری دانشگاه، دستگاه برداشت زعفران را راه اندازی و مراحل انجام تست صورت گرفته و امیدواریم بصورت تخصصی، تاییدیه کامل را از وزارت بگیریم و به تولیدکنندگان و بهره برداران معرفی کنیم.

قوسی از حمایت سازمان جهادکشاورزی از همایش‌های علمی خبر داد و اضافه کرد: برای برگزاری همایش‌های علمی، باتوجه به محدودیت‌های منابع مالی، با استفاده از ظرفیت‌های موجود مانند تشکل‌ها تلاش می‌کنیم، بهره لازم ببریم وتلاش می‌کنیم که همایش‌های علمی را به هر شکلی برگزار کنیم.

گفتنی است  پنجمبن کنگره ملی آبیاری و زهکشی ایران در آبان ماه سال آینده برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید