Iranian Agriculture News Agency

در برگزاری جشن‌های انقلاب باید واقعیت مسائل روز دنیا به اطلاع روستائیان و عشایر رسانده شود

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی گفت: در برگزاری جشن های انقلاب اسلامی در جوامع روستائی و عشایری، باید واقعیت مسائل روز دنیا به اطلاع روستائیان و عشایر عزیز رسانده شود.

در برگزاری جشن‌های انقلاب باید واقعیت مسائل روز دنیا به اطلاع روستائیان و عشایر رسانده شود

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، سیدعلی مختاری در جلسه کارگروه روستائی و عشایری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی که در محل مجتمع فرهنگی رفاهی شهید کسایی تبریز برگزار شد، ضمن بیان این مطلب افزود: در برگزاری جشن ها و مراسم کارگروه روستائی و عشایری استان، بایستی واقعیت مسائل روز دنیا و بدخواهیهای آمریکا و استکبار جهانی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی در روستاها و جوامع عشایری اطلاع رسانی شود.

وی، ادامه داد: باید تمام توان و ظرفیت های خود را صرف توسعه و پیشرفت بنیادی جوامع روستائی و عشایری به کار بندیم تا هم رضایت پروردگار متعال و هم رضایت مردم شریف و شهیدپرور جلب شده و پیش وجدان خود روسفید باشیم. 

مختاری، افزود: ارزش و اهمیت آگاه سازی مردم و تنویر افکار عمومی نسبت به ترفندها و نقشه های پلید استکبار جهانی علیه جمهوری اسلامی ایران کمتر از افتتاح پروژه و برگزاری جشن و سرور نیست و در شرایط فعلی کشور از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهادکشاورزی استان ، اظهار نمود: افتتاح پروژه ها و طرحهای عمرانی و زیربنائی در روستاها و جوامع عشایری زمانی شیرین تر و لذت بخش تر خواهد بود که افکار عمومی به سمت انقلاب و آرمان های عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی سوق داده شود.

وی با اشاره به اینکه شهدای انقلاب اسلامی، شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم نزد مردم فهیم و آگاه جامعه از جایگاه و احترام ویژه ای برخوردارند، گفت: بایستی راه و اهداف این عزیزان را ادامه و دنبال کنیم تا خون پاک شهیدان والامقام پایمال و برجا نماند.

مهندس مختاری با اشاره به اینکه خدمت به مردم یک ثواب و کار نیک می باشد، عنوان کرد: علیرغم برخی از مسائل و معضلات موجود در مسائل سیاسی و اجتماعی کشور، حفظ و حراست از ساختار نظام مقدس جمهوری اسلامی برای ما مهم و تکلیف الهی و ملی است.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهادکشاورزی استان در پایان سخنان خود گفت: هرچقدر گفتمان اجتماعی ما در جوامع روستائی و عشایری قوی تر و بیشتر باشد، پذیرش توصیه های فنی و مهندسی کارشناسان بخش کشاورزی در این جوامع بیشتر خواهد بود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید