Iranian Agriculture News Agency

برگزاری جلسه سند تدبیر توسعه 2 در مدیریت جهادکشاورزی شهرستان بناب

مدیر جهادکشاورزی شهرستان بناب از برگزاری جلسه تدبیر توسعه 2 در مدیریت این شهرستان خبر داد.

برگزاری جلسه سند تدبیر توسعه 2 در مدیریت جهادکشاورزی شهرستان بناب

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، روح الله خیری ضمن بیان این مطلب افزود: پیرو برگزاری اولین جلسه بررسی برنامه ریزی و عملکرد تعهدات برنامه های سند تدبیر و توسعه 2 که با حضور زارع تالی قائم مقام معاونت برنامه ریزی و اموراقتصادی سازمان و قادری مدیر امور برنامه و بودجه سازمان در شهرستان ویژه مراغه برگزار گردید، مدیریت جهادکشاورزی شهرستان بناب نیز در راستای اجرای مفاد مصوبات جلسه فوق الذکر، اقدام به برگزاری جلسه هماهنگی و برنامه ریزی و عملکرد تعهدات برنامه‌های سند تدبیر و توسعه 2 با حضور مدیریت، معاونین و مسئولین واحدهای تخصصی کرد.

وی ضمن تقدیر از همکاران در خصوص اجرای تعهدات برنامه های سند تدبیر و توسعه، با اعضای حاضر در جلسه به بررسی مفاد مصوبات جلسه متشکله در شهرستان مراغه پرداخت و گفت: با عنایت به عملیاتی شدن شناسنامه دار کردن اراضی در شهرستان بناب با بهره گیری از اطلاعات کاداستر اراضی، نسبت به تعیین مساحت دقیق باغات و زراعت موجود در پایاب سد علویان اقدام شود.

خیری همچنین از مسئولین واحدهای تخصصی خواست تا با همکاری مدیریت امور منابع آب شهرستان، آب قابل برنامه ریزی آبیاری سنواتی سد علویان برای سال های 99 و 1400 را تعیین نمایند. در خصوص تعیین الگوی کشت، نسبت به تعیین دقیق الگوی کشت موجود و بهنگام سازی الگوی کشت با توجه به آب قابل برنامه ریزی اقدام شود.

مدیر جهادکشاورزی شهرستان بناب ادامه داد: با عنایت به این موضوع که فرهنگ سازی، آموزش و توانمندسازی بهره برداران کشاورزی در راستای استفاده بهینه از منابع آبی امری ضروری است، لذا از اداره ترویج خواست در مناطقی که در پایاب سد علویان قرار دارند، مباحث آموزشی و ترویجی را در اولویت کاری خود قرار دهند.

لازم به ذکر است در پایان مسایل و مشکلات پیش رو در اجرای پروژه های سند تدبیر و توسعه 2 در پایاب سد علویان توسط همکاران مطرح شد و مقرر شد مسائل، مشکلات، پیشنهادات و راهکارهای واحدهای تخصصی در این خصوص جمع بندی و به سازمان منعکس شود. 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید