Iranian Agriculture News Agency

از ابتداری سال جاری تا کنون؛

3600 شغل در بخش کشاورزی استان قزوین ایجاد شده است

معاون برنامه ریزی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت : از ابتدای سال جاری تاکنون سه هزار و ۶۶۰ شغل در بخش‌های مختلف کشاورزی استان قزوین ایجاد شده که بیشترین آن مربوط به فعالیت‌های دامپروری بوده است.

3600 شغل در بخش کشاورزی استان قزوین ایجاد شده است

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین حمید رضا تبسمی  با بیان اینکه شغل های یاد شده در بخش دامپروری و طیور، کشت گلخانه ای، صنایع تبدیلی، باغبانی، پرورش زنبور عسل و ... ایجاد شده اند، اظهار داشت: تعهد اشتغال این دستگاه برای سال جاری ایجاد سه هزار و ۸۴۸ شغل بوده که با تحقق سه هزار و ۶۶۰ شغل معادل ۹۵ درصد این تعهد تاکنون محقق شده است.

وی  افزود: تا پایان سال جاری تعهد اشتغال سازمان جهاد کشاورزی به طور کامل محقق خواهد شد.

معاون برنامه ریزی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین یادآور شد: بیشترین میزان اشتغال ایجاد شده با ۹۸۲ نفر به شهرستان تاکستان اختصاص داشته است.

وی با بیان اینکه تعهد اشتغال این شهرستان ۹۶۲ نفر بوده است،افزود: تعهد اشتغال در شهرستان بوئین زهرا نیز ۹۶۲ نفر بود که از این میان تاکنون اشتغالزایی برای ۹۴۲ نفر محقق شده است.

تبسمی همچنین گفت: آمار اشتغال ایجاد شده در شهرستان قزوین نیز که تعهد آن ۹۶۲ نفر بوده نیز ۸۳۵ نفر بوده و آمار اشتغال ایجاد شده برای شهرستان آبیک که تعهد آن ۴۶۰ نفر بوده نیز ۳۹۹ نفر بوده است.

وی ادامه داد: امسال در شهرستان های البرز و آوج که به ترتیب تعهد اشتغال آنها ۳۱۰ و ۱۰۳ نفر بوده نیز شاهد اشتغالزایی برای ۳۱۱ و ۱۸۷ نفر بوده ایم.

این مسوول در پایان گفت: برخلاف سال های گذشته که دستگاه های اجرایی خود اقدام به ثبت آمار اشتغال خود در سامانه ای ویژه می کردند امسال این آمار پس از ثبت مشخصات افراد شاغل در تامین اجتماعی، ثبت می شود و در صحت آمار و اطلاعات مربوط به آن هیچ شک و شبهه ای وجود ندارد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید