Iranian Agriculture News Agency

معاون برنامه ریزی سازمان جهاد کشاورزی:

۹۴۹ طرح کشاورزی استان قزوین تسهیلات اشتغال دریافت کردند

معاون برنامه ریزی سازمان جهاد کشاورزی قزوین گفت : ۹۴۹ طرح کشاورزی استان قزوین سال جاری موفق به دریافت حدود یک هزار و ۵۴۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال پایدار روستایی شدند.

۹۴۹ طرح کشاورزی استان قزوین تسهیلات اشتغال دریافت کردند

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین حمید رضا تبسمی  اظهار داشت: این سازمان  در پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی به طرح های واجد شرایط به عنوان دستگاه برتر استان شناخته شده است.

وی  افزود: دامپروری، کشت گیاهان دارویی، کشت گلخانه ای، توسعه کسب و کارهای تعاونی کشاورزی، ایجاد صنایع تبدیلی، تقویت مکانیزاسیون، گسترش فعالیت های دانش بنیان از جمله طرح هایی بوده که به آنها تسهیلات اشتغال پایدار روستایی اختصاص پیدا کرده است.

این مسوول گفت: تسهیلات مربوط به اشتغالزایی روستایی یک ظرفیت بسیار خوب در اختیار روستاییان و سرمایه گذاران مربوط به این مناطق برای توسعه فعالیت های کشاورزی و رونق اقتصادی کشور است و همچنین گامی در جهت تقویت اقتصاد مقاومتی نیز به شمار می رود.

وی در ادامه به آخرین وضعیت پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ قانون بودجه در استان اشاره کرد و گفت: از این محل سه هزار و ۷۶۰ میلیارد ریال تسهیلات به استان قزوین برای ۱۱۱ طرح اختصاص یافت که از این رقم تاکنون سه هزار و ۳۴۰ میلیارد ریال به ۱۸ طرح پرداخت شده است.

معاون برنامه ریزی سازمان جهاد کشاورزی قزوین همچنین اظهار داشت: سایر طرح های باقی مانده در مرحله تصویب و بررسی و یا تکمیل پرونده و پرداخت در بانک ها هستند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید