Iranian Agriculture News Agency

سلطانی کاظمی خبر داد:

پرداخت 80 درصد غرامت بلاعوض سیل 98 به کشاورزان خوزستان

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان، از معرفی بیش از 18 هزار پرونده سیل کشاورزان خوزستانی به بانک و دریافت غرامت بلاعوض خبر داد.

پرداخت 80 درصد غرامت بلاعوض سیل 98 به کشاورزان خوزستان

به گزارش خبرنگار ایانا در خوزستان، جواد سلطانی کاظمی معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهادکشاورزی خوزستان گفت: از مجموع 23 هزار و 541 پرونده تشکیل شده از کشاورزان خسارت دیده از سیل که تأیید کارگروه شهرستانی شده اند تا کنون 18 هزار و 935 پرونده مورد تایید پژوهشگاه فضایی قرار گرفتند که به بانک کشاورزی معرفی و غرامت بلاعوض را دریافت نموده اند.

وی با بیان اینکه ایرادات 20درصد باقی مانده پرونده ها برطرف و جهت بررسی در اختیار پژوهشگاه قرار گرفتند، افزود:  نتایج این بررسی ها روز شنبه ۲۸ دی ماه درسامانه سجاد که در اختیار وزارت کشور است قابل رویت می باشند و از روز شنبه افرادی که تایید شده اند سریعا به کارگروه استانی معرفی و بعد از تایید به بانک کشاورزی جهت دریافت بلاعوض معرفی خواهند شد.

سلطانی کاظمی در ادامه تصریح نمود: سازمان جهاد کشاورزی در پرداخت خسارت های سیل علیرغم  اینکه بررسی نقشه های اراضی در اختیار پژوهشگاه فضایی (وابسته به وزارت ارتباطات) و سامانه سجاد در اختیار وزارت کشور بوده نهایت تلاش خود را به صورت شبانه روزی حتی در روزهای تعطیل داشته تا در اسرع وقت کشاورزان جهت دریافت بلاعوض و تسهیلات معرفی شوند.

لذا از خبرگزاری  ها و پایگاه های خبری انتظار می رود قبل از انتشار اخبار مربوطه صحت و سقم آن را از سازمان جویا شوند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید