Iranian Agriculture News Agency

ضریب مکانیزاسیون شمیرانات به دو برابر میانگین کشوری رسید

مدیرجهاد کشاورزی شهرستان شمیرانات از افزایش ضریب مکانیزاسیون بخش کشاورزی شهرستانبا جذب تسهیلات بانکی برای خرید ماشین آلات کشاورزی خبر داد وگفت: ضریب مکانیزاسیون شمیرانات به دو برابر میانگین کشوری رسید.

ضریب مکانیزاسیون شمیرانات به دو برابر میانگین کشوری رسید

به گزارش خبرنگار ایانا در استان تهران، ایلکا گفت: در راستای اجرای پروژه های بخش کشاورزی به منظور افزایش ضریب بهره وری و ارتقای سطوح فنی وکاربردی کشاورزی پایدار، به دنبال افزایش ضریب مکانیزاسیون در بخش کشاورزی در جهت تداوم تولید هستیم.

وی ادامه داد: در سال جاری براساس ابلاغ برش و تعهدات شهرستانی از سوی سازمان جهاد کشاورزی استان تهران،  تعهد ابلاغ شده به شهرستان شمیرانات در خصوص جذب تسهیلات از محل خط 7 اعتباری مکانیزاسیون سال 1398 ، 9910 میلیون ریال بوده است.

ایلکا افزود: با رویکرد ارایه تسهیلات مکانیزاسیون با اولویت های طرح های موثر و کارامد بر ارتقای وضعیت اشتغال،  درامد، بهبود ضریب مکانیزاسیون و نظام مندی اجرای پروژه ها، ضمن بهره مندی و پوشش همه بهره بردارن زحمتکش شهرستان،  این مدیریت با جذب تسهیلات مکانیزاسیون به میزان 10331 میلیون ریال در مدت 9 ماه موفق به انجام تعهدات تکلیفی با عملکرد 103 درصد سه ماه قبل از پایان سال شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شمیرانات تصریح کرد: نتیجه این موفقیت و موفقیت عملکرد مشابه سال قبل توانسته است ضریب مکانیزاسیون شهرستان شمیرانات را از پنج دهم در انتهای سال 1395 به میزان یک و هشت دهم تا پایان سال جاری برساند که این میزان تقریبا دو برابر میانگین ضریب مکانیزاسیون کشوری است.

این عملکرد قابل تحسین در حالی است که شهرستان شمیرانات با محدودیت های اقلیمی،  جغرافیایی،  زیست محیطی و توگرافی شدیدی روبروست.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید