Iranian Agriculture News Agency

بهره‌برداری از هفت طرح کشاورزی در شهرستان راور در دهه فجر

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان راور گفت: در ایام الله دهه فجر هفت طرح کشاورزی و آب وخاک با هزینه کرد اعتباری قریب به 26 میلیارد ریال در این شهرستان به بهره برداری می رسد.

بهره‌برداری از هفت طرح کشاورزی در شهرستان راور در دهه فجر

به گزارش خبرنگار ایانا در استان کرمان، قنبری تصریح کرد: هفت طرح شامل پنج طرح آبیاری نوین، یک طرح انتقال آب، یک واحد گلخانه است.

قنبری خاطر نشان کرد: پنج طرح آبیاری نوین در سطح 300 هکتار و باهزینه کرد 24 میلیارد ریال که 15 میلیارد ریال آن از اعتبارات دولتی است، اجرا شده است.

وی افزود: این طرح ها شامل 4 طرح آبیاری کم فشار و یک طرح آبیاری قطره ای است.

قنبری خاطرنشان کرد: چهار آبیاری کم فشار در سطح 176 اجرا شده است که این طرح با هزینه کرد اعتبار کل 8 میلیارد ریال اجرا شده است و بیش از 9 میلیارد ریال آن از اعتبارات دولتی است.

وی افزود: همچنین طرح آبیاری قطره ای در سطح 124 هکتار با هزینه کرد اعتبار بیش از 16 میلیارد ریال که بیش از 5 میلیارد ریال از اعتبارات دولتی است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان راور خاطر نشان کرد: از دیگر طرح های اجرا شده آب و خاک، خط انتقال آب با هزینه کرد اعتبار دولتی 2 میلیارد ریال اجرا شده است.

وی اظهار داشت: در این ایام یک گلخانه گیاهان داروئی در سطح 2000 مترمربع وبا تولید سالانه 32 تن آلوئه ورا با هزینه کرد 1900 میلیون ریال به بهره برداری می رسد.

 

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید