Iranian Agriculture News Agency

در سفر به سیستان و بلوچستان؛

معاونان وزارت جهاد کشاورزی از آسیب‌های سیل به بخش کشاورزی شهرستان‌های کنارک و چابهار بازدید کردند

در پی بارندگی شدید و وقوع سیل در استان سیستان و بلوچستان، مهندس عباس کشاورز سرپرست وزارت جهاد کشاورزی با دستور ویژه ای هیاتی را به سرپرستی معاون آب و خاک این وزارتخانه مامور کرد، برای رسیدگی و امدادرسانی هر چه سریع تر به کشاورزان و دامداران به مناطق سیل زده اعزام شوند.

معاونان وزارت جهاد کشاورزی از آسیب‌های سیل به بخش کشاورزی شهرستان‌های کنارک و چابهار بازدید کردند

به گزارش ایانا به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، معاون آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی و مدیرکل دفتر محصولات علوفه ای و جالیزی معاونت امور زراعت در سفر به استان سیستان و بلوچستان، به همراه رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، از باغات میوه های گرمسیری و مزارع محصولات جالیزی و علوفه ای خسارت دیده از سیل در منطقه زرآباد شهرستان کنارک بازدید کردند.

معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی نیز به همراه مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور، سرپرست اداره کل امور استان ها، سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی امروز به استان سیستان و بلوچستان سفر و از مناطق سیل زده منطقه دشتیاری شهرستان چابهار بازدید کردند و در جریان آخرین وضعیت خسارات سیل به بخش کشاورزی این مناطق قرار گرفتند.

بر اساس این گزارش، روز گذشته نیز سرپرست سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور در سفر به استان سیستان و بلوچستان از بخش دشتیاری، بخش پلان و منطقه عورکی بازدید و با مردم محلی گفتگو کرد.

وی همچنین در سفر به چابهار با رئیس سازمان بسیج مستضعفین و مسئول سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی کشور دیدار و گفتگو کرد و مقرر شد تا با همکاری یکدیگر اجرای طرح‌های آبخیزداری و نهالکاری را در مناطقی که مستعد سیل و ایجاد گالی هستند در اسرع وقت عملیاتی کنند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید