Iranian Agriculture News Agency

نظام صنفی کشاورزی دستگاه های اجرایی را وادار به پاسخگویی می‌کند

قائم مقام رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان بیان کرد: نظام صنفی دستگاه های اجرایی را وادار به پاسخگویی می‌کند.

نظام صنفی کشاورزی دستگاه های اجرایی را وادار به پاسخگویی می‌کند

به گزارش خبرنگار ایانا در استان همدان، رضا عباسی  در نشست مجمع عمومی عادی سالیانه نظام صنفی کشاورزی استان همدان افزود: خودکنترلی و خودنظارتی در نظام صنفی کشاورزی استان و ورود به مسائل مختلف باعث تسلط بیشتر اعضا به وظایفشان شده است که اثربخشی را افزایش داده است.

وی اضافه کرد: در مجموعه ای مانند دستگاه قضایی از نظام صنفی در راستای بهتر شدن وظایفشان  بهره می‌برند.

وی خطاب به دبیران نظام صنفی شهرستان ها افزود: شما باید از دستگاه‌های اجرایی خواست و مطالبات بهره‌برداران را پیگیری کنید.

عباسی با ابراز خرسندی از جایگاه بخش کشاورزی در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی افزود: شما باید به عنوان نمایندگان نظام صنفی ورود پیدا کنید و برنامه‌ها، ظرفیت‌ها و نظرات خود را در راستای هم‌افزایی افکار و در برنامه‌ها مطرح کنید.

عباسی با اشاره به وضعیت مازاد تولید سیر در ابتدای سال گفت: قبل از بروز چالش‌ در بخش کشاورزی وضعیت‌ها را پیش‌بینی و تحلیل کنید و نظرات و پیشنهادات خود را به کشاورزان و مسئولین کشوری برسانید که قبل از بروز چالش، چاره‌ای اندیشیده شود و از بحران جلوگیری شود.

مدیر سازمان تعاون روستایی استان همدان با تشکر از حضور حداکثری اعضا در مجمع عمومی عادی سالیانه نظام صنفی کشاورزان استان همدان، گفت: با حضور در چنین جلساتی و بیان نظرات خود سرمنشاء تحولات در نظام صنفی خود باشید. اینکه خودتان همت کنید و جمع شوید برای سرنوشت خود تصمیم بگیرید ستودنی است.

 

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید