Iranian Agriculture News Agency

رفیعی پور اعلام کرد:

اصلاح و بازنگری دستورالعمل‌های مزاحم در سازمان دامپزشکی کشور

رئیس سازمان دامپزشکی کشور گفت: بازنگری و اصلاح دستورالعمل ها و بخشنامه های مزاحم و مغایر در دستور کار کمیته ای با همین عنوان در سازمان دامپزشکی قرار می‌گیرد.

اصلاح و بازنگری دستورالعمل‌های مزاحم در سازمان دامپزشکی کشور

به گزارش ایانا، علیرضا رفیعی پور رئیس سازمان دامپزشکی کشور با حضور در کمیسیون کشاورزی و صنایع غذایی اتاق تعاون با ظرفیت های بخش تعاون در حوزه کشاورزی آشنا و برگزاری جلسات فصلی را در دستور کار قرار داد.

وی با اشاره به اینکه این جلسه با هدف طرح چالش های فعالان بخش در حوزه کشاورزی برگزار شده، خاطرنشان کرد: اصلاح دستورالعمل ناظرین بهداشتی و گسترش همکاری با سازمان دامپزشکی در بخش صنایع غذایی طیور و دام از اقداماتی است که در دستور کار سازمان دامپزشکی قرار خواهد گرفت.

رئیس سازمان دامپزشکی اذعان کرد: بیش از ۶هزار و ۸۰۰ دستورالعمل و بخشنامه از سوی این سازمان صادر شده که بازنگری و اصلاح دستورالعمل ها و بخشنامه های مزاحم و مغایر در دستور کار کمیته ای با همین عنوان در سازمان دامپزشکی قرار می‌گیرد.

وی در بخش دیگری از این نشست برگزاری نشست های فصلی با کمیسیون کشاورزی و بهره گیری از مشورت های اتحادیه ها و اعضای کمیسیون برای صدور بخش نامه ها و دستورالعمل ها را عنوان کرد.

رفیعی پور همچنین به ارسال دستورالعمل ها به اتاق تعاون اشاره کرد و گفت: از این پس دستورالعمل ها و بخشنامه ها برای اتاق تعاون نیز ارسال می شود و از اتحادیه ها با رعایت حفظ امنیت زیستی و غذایی برای صدور بخشنامه های جدید مشورت گرفته خواهد شد.

لازم به ذکر است، در این جلسه، گسترش فعالیت پرورش شتر، عدم نیاز به ناظرین بهداشت برای واردات گوشت از کشورهای برزیل، اروپا، نیوزلند، استرالیا بعد از امضای توافق بهداشتی با سازمان های متناظر دامپزشکی این کشورها، صدور محصولات شیلاتی به کشور چین و نهایی شدن صدور آلایش های دام، طیور به کشور چین و هویت گذاری دام هم مورد بحث و نظر قرار گرفت.

 

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید