Iranian Agriculture News Agency

شکل‌گیری جامعه فضلیت محور در گرو اقامه نماز است

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت : شکل گیری جامعه سالم، فضیلت محورو اخلاق گرا در گرو اقامه نمازو رشد فضایل اخلاقی است .

شکل‌گیری جامعه فضلیت محور در گرو اقامه نماز است

به گزارش خبرنگار ایانا در استان آذربایجان غربی، رضا میرزایی در جلسه شورای اقامه نماز با محوریت نماز مایه وحدت و همدلی که با حضور اعضای شورا در سالن جلسات ساختمان شماره یک جهاد کشاورزی استان برگزار شد، اظهار کرد: یکی از مصادیق آرامش بخشیدن به روح و روان آدمی، عبادت و بندگی و ذکر خدا است و بر اساس آیات الهی هیچ ذکری بالاتر از نماز نیست.

میرزایی با تاکید بر عدم تداخل ساعت جلسات و همایش ها با وقت نماز جماعت ، افزود: حضور پررنگ مسئولین در موقع اقامه نماز و پخش قرآن همراه با ترجمه قبل از برپایی نماز جماعت عامل موثری در افزایش انگیزه و ترویج فرهنگ نماز در بین کارکنان خواهد بود.

وی ادامه داد: در بین افراد جامعه به موضوع  ترویج فرهنگ نماز بیشتر پرداخته شده است ولی اما به خیر و برکات نماز در زندگی مردم و نقش آن در افزایش وحدت و همدلی کمتر پرداخته شده است که باید به این موضوع توجه ویژه ای شود.

میرزایی با بیان اینکه هیچ فریضه ای به اندازه نماز در قرآن و احادیث و روایات مورد تاکید قرار نگرفته و این حاکی از اهمیت بالای نماز است، خاطر نشان کرد: تشکیل شورای اقامه نماز یکی از برنامه‌های این سازمان در راستای ترویج و توسعه فرهنگ نماز در بین کارکنان است که در طول سال عملیاتی می‌شود.

در ادامه اعضای حاضر در جلسه به بیان پیشنهادات خود در جهت ترویج و توسعه فرهنگ نماز خوانی در سازمان و ادارات تابعه  پرداختند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید