Iranian Agriculture News Agency

رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت:

تجلیل رییس‌جمهور از ۶ نمونه ملی بخش کشاورزی آذربایجان غربی

رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت : در سی و چهارمین دوره انتخاب و معرفی نمونه های ملی بخش کشاورزی که با حضور رئیس جمهور، سرپرست وزارت جهاد کشاورزی، معاونین و مدیران ارشد وزارت جهاد کشاورزی و پیشگامان رونق تولید در تهران برگزار شد، از ۶نمونه ملی بخش کشاورزی استان تجلیل به‌عمل امد.

تجلیل رییس‌جمهور از ۶ نمونه ملی بخش کشاورزی آذربایجان غربی

به گزارش خبرنگار ایانا در استان آذربایجان غربی، رسول جلیلی با اعلام این خبر افزود: در سی و چهارمین دوره انتخاب و معرفی نمونه های ملی بخش کشاورزی، افتخاری دیگر برای استان آذربایجان غربی رقم خورد و ۶ نمونه ملی در بخش‌های مختلف از این استان انتخاب و معرفی شدند.

جلیلی نمونه های ملی بخش کشاورزی استان را آقایان رحمان نصیری تولید کننده نمونه نهال کشت بافتی از شهرستان ارومیه ، سید عارف سیادت سازنده ادوات کشاورزی از شهرستان بوکان ، مراد فتحی پرورش دهنده نمونه گاو میش از شهرستان نقده، عبدالله پریدار بهره بردار نمونه نگهداری و بهره برداری از شبکه آبیاری و زهکشی از شهرستان پیرانشهر، رسول شمس پرواربند نمونه بره از شهرستان سردشت  و آزاد پیروتی مرغدار گوشتی از شهرستان مهاباد برشمرد.

وی توجه ویژه به موضوع کشاورزی پایدار، بهره‌وری منابع آب و خاک، حفظ محیط زیست، سلامت محصول، زنجیره‌های ارزش، مشارکت‌های مردمی و ارائه خدمات فنی و ترویجی غیردولتی را از جمله معیارهای سی و چهارمین دوره انتخاب و معرفی نمونه‌های ملی بخش کشاورزی اعلام کرد.

لازم به ذکر است که برنامه انتخاب و معرفی نمونه های بخش کشاورزی همه ساله با هدف ارج نهادن به زحمات این عزیزان و توسعه و ترویج کشاورزی دانش بنیان در عرصه های تولید برگزار می شود.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید