Iranian Agriculture News Agency

خدارحمی مطرح کرد:

منابع بانک کشاورزی از ۱۰۰ هزار میلیارد تومان عبور کرد

مدیرعامل بانک کشاورزی گفت: منابع این بانک در این دو سه سال اخیر بیش از دو برابر افزایش یافته و از ۱۰۰ هزار میلیارد تومان عبور کرده است.

منابع بانک کشاورزی از ۱۰۰ هزار میلیارد تومان عبور کرد

به گزارش خبرنگار ایانا، روح الله خدارحمی مدیرعامل بانک کشاورزی در نشست صمیمانه با نمونه های ملی بخش کشاورزی اظهار کرد: بانک کشاورزی در سالهای اخیر تلاش کرده تا در اجرای سیاست های کلان کشور و در اجرای برنامه ها و خط مشی وزارت جهاد کشاورزی پشتیبانی لازم را از کشاورزان به عمل آورد.

وی افزود: تجهیز منابع و جمع آوری منابع وظیفه بانک کشاورزی بوده و در سه سال گذشته، هر سال ۲۰۰ هزار میلیارد ریال منابع جدید برای این بخش تجهیز کردیم که در قالب سپرده های مختلف بوده است.

 خدارحمی تصریح کرد: منابع بانکی در این دو سه سال اخیر بیش از دو برابر افزایش یافته و از ۱۰۰ هزار میلیارد تومان عبور کرده است.

وی افزود: منابع بانک در حال حاضر هزار و ۱۴۰ میلیارد تومان شده که با اتکا به این منابع در سال سعی کردیم منابع بیشتری در اختیار بخش کشاورزی بگذاریم و در این زمینه موفقیت خوبی داشته ایم.

خدارحمی در رابطه با تسهیلات ارائه شده به بخش مکانیزاسیون گفت: در زمینه توسعه مکانیزاسیون در چهار سال اخیر توانستیم تسهیلات خوبی ارائه دهیم و کمک نسبتاً مناسبی به این بخش کنیم.

مدیرعامل بانک کشاورزی با اشاره به ارائه تسهیلات به توسعه گلخانه ها اذعان کرد: در زمینه توسعه گلخانه ها حرکت خوبی شده، به خصوص در سال جاری در ۹ ماهه امسال از نظر سطح، دو برابر سال گذشته کار کردیم و به هزار و ۹۰ هکتار میزانِ موجود در مصوبه و پرداخت تسهیلات رسیدیم و تا کنون ۱۵۰۰ میلیارد تومان پرداخت تسهیلات داشتیم و امیدوارم تا پایان سال به سطح تعهد 2 هزار هکتار دست یابیم.

وی افزود: در همه استان‌ها بدون هیچ محدودیتی برای توسعه گلخانه، مکانیزاسیون و پرورش آبزیان تسهیلات پرداخت می شود.

خدارحمی ادامه داد: در زمینه دانه های روغنی و کمک به تهیه بذر هم اقدامات خوبی انجام شده و تا حدود زیادی از عهده تکالیف بر آمده ایم.

وی در رابطه با بیمه محصولات کشاورزی خاطرنشان کرد: بیمه محصولات کشاورزی امسال عملکرد بهتری داشته و جزو معدود سال‌هایی بود که بدهی از قبل نداشته و کمترین اخطار را در زمینه مطالبات بیمه داشتیم.

مدیر عامل بانک کشاورزی افزود: بانک و بیمه پشتیبان بزرگ کشاورزی هستند و سعی می‌کنیم بیشتر از گذشته به کشاورزی کمک کنیم.

خدارحمی ادامه داد: به لحاظ منابع، روش‌های عملیات، سیستم ها و استفاده از سامانه های مختلف جز بانک های پیش روی کشور هستیم و امیدواریم هر روز شاهد رونق بیشتر در این بخش باشیم.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید