Iranian Agriculture News Agency

مدیر صنایع تبدیلی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه خبر داد:

راه‌اندازی یک واحد بسته‌بندی مواد غذایی در شهرستان کرمانشاه

مدیر صنایع تبدیلی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه از راه اندازی واحد بسته بندی انواع مواد غذایی بعنوان یکی از واحدهای زیر بخش صنایع تبدیلی در شهرک صنعتی فرامان شهرستان کرمانشاه خبر داد که به تولید انبوه رسید.

راه‌اندازی یک واحد بسته‌بندی مواد غذایی در شهرستان کرمانشاه

به گزارش خبرنگار ایانا در استان کرمانشاه، مدیر صنایع تبدیلی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه از راه‌اندازی واحد بسته‌بندی انواع مواد غذایی به‌عنوان یکی از واحدهای زیر بخش صنایع تبدیلی در شهرک صنعتی فرامان شهرستان کرمانشاه خبر داد که به تولید انبوه رسید.

سعید کریمی با بیان این مطلب افزود: در این واحد اکثر محصولات غذایی از جمله زردچوبه، آویشن، دارچین، زیره،انواع پودرها، انواع ادویه، زعفران و.... تولید و بسته‌بندی می‌شود.

کریمی خاطرنشان کرد: وجه تمایز این واحد نسبت به سایر واحدها در این است که انواع ادویه بصورت آسیاب نشده و از بهترین و مرغوب ترین نوع مواد اولیه وارد واحد گردیده و در محل واحد تولیدی و با استفاده از آسیاب های مخصوص آسیاب شده و پس از آن بسته‌بندی می‌شود و این فرایند از هر گونه تقلب و ناخالصی محصول جلوگیری کرده و کیفیت محصول در سطح مطلوب است.

کریمی در ادامه به میزان اشتغالزایی این واحد اشاره داشت و افزود؛ این واحد تولیدی با تولید فعلی شرایط اشتغال ۱۵ نفر را به‌طور مستقیم ایجاد کرده است.

کریمی تصریح کرد: انشالله با تکمیل سبد محصول و تولید سایر محصولات، اشتغالزایی طرح به ۴۰ نفر خواهد رسید.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید