Iranian Agriculture News Agency

مدیر تعاون روستایی استان قزوین

خرید ۱۸ هزار تن شیر توسط مراکز جمع آوری شبکه تعاونی کشاورزی قزوین

مدیر تعاون روستایی استان قزوین از خرید بیش از ۱۸ هزار و ۷۴۱ تن شیر توسط مراکز جمع آوری شبکه تعاونی کشاورزی استان قزوین خبر داد.

خرید ۱۸ هزار تن شیر توسط مراکز جمع آوری شبکه تعاونی کشاورزی قزوین

 به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، عباس آقاعلیخانی با اشاره به خرید شیر در مراکز جمع آوری توسط شبکه تعاون کشاورزی، اعلام کرد: در ۹ ماهه گذشته ۱۸ هزار و ۷۴۱ تن شیر در این مراکز از دامداران استان خریداری شده است.

مدیر تعاون روستایی استان قزوین تولید شیر را وابسته به عواملی چون تغذیه، بهداشت، اصلاح نژاد و مدیریت دانست و خاطرنشان کرد: با مدیریت مطلوب و تغذیه اصولی می‌توان نتایج تولید شیر را تا حد چشمگیری افزایش داد.

وی با بیان اینکه یکی از عوامل مهم تأمین سلامت دام و تولید شیر بهداشتی داشتن محیط مناسب و بهداشتی نگهداری دام است، گفت: ایستگاه‌های جمع آوری شیر تحت نظارت تعاون روستایی استان با تجهیزات خنک کننده و مخازن حمل شیر فعال است.

مدیر تعاون روستایی استان قزوین افزود: این مقدار شیر در ۲ مرکز خرید شرکت تعاونی گاوداران شیری تاکستان و شرکت تعاونی گاوداران صنعتی چوبیندر جمع آوری شده است.

آقاعلیخانی یادآور شد: خرید و جمع آوری شیر با هدف ارائه خدمات به دامداران و جلوگیری از نوسانات قیمت شیر، ایجاد امنیت شغلی و تولیدی برای دامداران، حمل بهداشتی و اصولی شیر، کوتاه کردن دست واسطه‌ها و دلالان از بازار شیر و تأمین نیاز صنایع لبنی صورت می‌گیرد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید