Iranian Agriculture News Agency

برگزاری اولین جلسه دوره ای مدیران عامل شرکت‌های تعاونی کشاورزی دامداران سه شهرستان

اولین جلسه از سلسله جلسات دوره ای مدیران عامل شرکت های تعاونی کشاورزی دامداران شهرستانهای تبریز، اسکو و آذرشهر به میزبانی شرکت دامداران آذرشهر و با حضور مدیر سازمان تعاون روستائی استان آذربایجان شرقی برگزار شد.

برگزاری اولین جلسه دوره ای مدیران عامل شرکت‌های تعاونی کشاورزی دامداران سه شهرستان

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، اولین جلسه از سلسله جلسات دوره ای مدیران عامل شرکت های تعاونی کشاورزی دامداران شهرستانهای تبریز، اسکو و آذرشهر به میزبانی شرکت دامداران آذرشهر و با حضور مدیر سازمان تعاون روستائی استان آذربایجان شرقی برگزار شد.

مهندس علی اکبر نژادرضا در این جلسه به داشتن نقشه راه در هر تشکل و تنظیم برنامه های سالانه براساس آن تاکید نموده و خواهان تشکیل مجامع پرشور با حضور حداکثری اعضا، ارائه گزارش کار، تامین نهاده های مورد نیاز و بازاریابی و بازاررسانی محصولات تولیدی توسط تشکلها شد.

وی تاکید کرد: پیگیری منافع صنفی اعضا نباید فراموش شود.

مجید حسنی مدیر جهادکشاورزی شهرستان آذرشهر، رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان تبریز و همچنین تعدادی از فعالین عرصه شرکت های تعاونی کشاورزی دامداران نظرات خود را بیان و مطالبات و مشکلات خود را طرح کردند.

لازم به ذکر است در ادامه این نشست شرکت کنندکان از مرکز جمع آوری شیر و انبار نهاده های دامی و کارخانه خوارک دام شرکت بازدید کردند.

 

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید