Iranian Agriculture News Agency

رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت :

تبیین دستاوردهای انقلاب در گام دوم از مهمترین برنامه‌های دهه فجر امسال است

رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت : تبیین دستاوردهای انقلاب در گام دوم از مهمترین برنامه‌های دهه فجر امسال است .

تبیین دستاوردهای انقلاب در گام دوم از مهمترین برنامه‌های دهه فجر امسال است

به گزارش خبرنگار ایانا در استان آذربایجان غربی ، رسول جلیلی در جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر سازمان که در سالن جلسات ساختمان شماره یک جهاد کشاورزی استان برگزار شد، با بیان این مطلب اظهار کرد : دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین اهداف گام دوم انقلاب در جامعه و همچنین فرصت مناسبی برای افزایش همدلی و همزبانی بین دولت و ملت است .

جلیلی با تاکید بر ضرورت برگزاری هر چه باشکوهتر جشنهای مردمی و برنامه های دهه فجر در سازمان افزود: برنامه‌های مختلفی برای خانواده بزرگ جهاد کشاورزی استان تدوین شده تا ۴۱ سالگی انقلاب با شکوه بیشتری برگزار شود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی در ادامه با بیان اینکه دهه فجر، جشن پیروزی انقلاب است و باید برنامه‌های این ایام امیدبخش و بانشاط برگزار شود، از تمام اعضای کمیته خواست تا با جدیت بیشتر در طراحی و اجرای برنامه‌ های دهه فجر بکوشند و دستاوردهای مهم و افتخارات بخش کشاورزی را در این ایام برای مردم بازگو کنند .

رضا میرزایی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان نیز در این جلسه با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب و تمدن نوین اسلامی از سوی رهبر معظم انقلاب در طلیعه دهه پنجم انقلاب اسلامی ، گفت: این بیانیه در حقیقت به عنوان سند راهبردی نظام برای آینده تلقی می شود.

میرزایی با تسلیت فرا رسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه (س) ، اظهارکرد :  سیره رفتاری حضرت زهرا (س) در تمامی ابعاد زندگی اجتماعی و فردی ، در دفاع از امیرالمومنان(ع) و ولایت‌فقیه الگو بودند و هم‌اکنون الگویی شایسته برای ما در دفاع از نظام، رهبری و حکومت اسلامی در برابر توطئه دشمنان به شمار می روند.

وی با بیان اینکه  گام دوم انقلاب یک‌ چشم انداز عالی است که رهبر معظم انقلاب به‌خوبی آن را برای ادامه راه انقلاب اسلامی ترسیم کرده‌اند، افزود:  برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی امسال نیز باید در راستای بیانیه گام دوم انقلاب تدوین شود.

رییس اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان نیز در این جلسه به تشریح برنامه های 16 گانه تدوین شده پرداخت که در قالب کمیته های تخصصی و طبق جدول زمان بندی در این ایام اجرا خواهد شد.

محمد دیبایی گفت: افتتاح و کلنگ زنی پروژه های عمرانی، اقتصادی و تولیدی بخش کشاورزی، برگزاری مسابقات ورزشی بین همکاران با اولویت ورزش های همگانی، دیدار با خانواده معظم شهدای جهاد کشاورزی به ویژه شهدای انقلاب اسلامی، برگزاری نمایشگاه های عرضه مستقیم کالا و جشنواره غذاهای محلی و سنتی، برگزاری مسابقه مقاله نویسی با موضوع دهه فجر و تبیین گام دوم انقلاب از جمله برنامه های تدوین شده برای اجرا در دهه مبارک فجر هستند.

دیبایی به سایر برنامه های تدوین شده برای اجرا در این ایام اشاره و اظهار کرد: ویزیت رایگان اکیپ های دامپزشکی، ارائه خدمات کشاورزی رایگان توسط شرکت های خدمات مشاوره ای کلینیک های گیاه پزشکی، اجرای برنامه های رادیویی و تلویزیونی، عطرافشانی و غباروروبی مزار شهدا، برگزاری مراسم جشن پیروزی انقلاب در مراکز جهاد کشاورزی شهرستان ها، مصاحبه مطبوعاتی و دیدار مردمی ریاست سازمان، برگزاری یادواره شهدای جهاد کشاورزی و شهید سردار سلیمانی، جشن ورود امام خمینی(ره)، محیط سازی و آذین بندی ساختمان های سازمان، ارسال پیامک از طریق فضای مجازی و سامانه پیامکی و تهیه روزشمار انقلاب، چاپ شعارهای دهه فجر در سربرگ نامه های اداری، ، حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن، ایجاد نمایشگاه عکس پیروزی انقلاب اسلامی و تجلیل از کشاورزان نمونه، از دیگر برنامه های این دهه در سازمان هستند.

در ادامه این جلسه هر یک از اعضای ستاد دهه فجر سازمان به بیان دیدگاهها و ارائه نکته نظرات و پیشنهادات خود در راستای هر چه با شکوه تر برگزارنمودن برنامه ها و مراسمات در این ایام پرداختند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید