Iranian Agriculture News Agency

برگزاری مراسم پیشگامان عرصه تولید کشاورزی در سطح ملی

شراره شیبانی با بیان اینکه معرفی نمونه های شهرستانی استانی و ملی از ساختار اجرایی و ستاد انتخاباتی برخوردار است، گفت: به منظور شناسایی و انتخاب نمونه های ملی بخش کشاورزی ستاد انتخاب و معرفی نمونه های ملی بخش کشاورزی با حضور نمایندگان کلیه بخش‌های مرتبط و با محوریت ترویج در سطوح شهرستان، استان و ملی تشکیل می‌شود.

برگزاری مراسم پیشگامان عرصه تولید کشاورزی در سطح ملی

به گزارش خبرنگار ایانا در استان خراسان جنوبی، شراره شیبانی با بیان اینکه معرفی نمونه های شهرستانی استانی و ملی از ساختار اجرایی و ستاد انتخاباتی برخوردار است، گفت: به منظور شناسایی و انتخاب نمونه های ملی بخش کشاورزی ستاد انتخاب و معرفی نمونه های ملی بخش کشاورزی با حضور نمایندگان کلیه بخش‌های مرتبط و با محوریت ترویج در سطوح شهرستان، استان و ملی تشکیل می‌شود.

مدیر هماهنگی ترویج سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی، با اعلام اینکه مراسم تجلیل با حضور مقامات کشوری برگزار می گردد، افزود: امسال ۵۷ فقره پرونده را به ستاد ملی ارسال کردیم که برای ۲۰ فقره پرونده بازدید میدانی داشتند.

 وی اظهار داشت: بازدید میدانی یعنی اینکه بین دو یا چند استان رقابت نزدیک وجود دارد و کارشناسان مربوط به هر بخش از نزدیک به پرونده های معرفی شده در سطح کشور رسیدگی و بازدید می‌کنند.

شیبانی بیان کرد: پیشگامان عرصه تولید کشاورزی استان بازهم برای رقابت با سایر استان‌های کشور وارد شدند و در روز سه شنبه هفته جاری (24 دی ماه) در مراسم انتخاب برترین های کشاورزی ایران، تعداد برترین ها و رتبه کشاورزی استان در کشور مشخص می‌شود.

 لازم به ذکر است خراسان جنوبی برای دو سال متوالی مقام دوم کشاورزی کشور را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید