Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان عنوان کرد:

معرفی 190 طرح کشاورزی برای دریافت تسهیلات در چهارمحال و بختیاری

رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: ۱۹۰ طرح کشاورزی در این استان برای گرفتن تسهیلات به بانک های عامل معرفی شدند.

معرفی 190 طرح کشاورزی برای دریافت تسهیلات در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرنگار ایانا در استان چهارمحال و بختیاری،ذبیح الله غریب در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان، در خصوص واگذاری چهار هکتار اراضی پتروشیمی لردگان به منظور تکمیل تصفیه خانه و باز چرخانی پساب، اظهار داشت: محدودیتی در واگذاری اراضی از نظر مدیریت امور اراضی نیست و تنها مشکلاتی در کارمند بودن مدیرعامل پتروشیمی مانع شده است.

وی بیان کرد: برای سرعت بخشیدن به کار پیشنهاد این است که محل تصفیه خانه فاضلاب در نقشه لحاظ شود و قسمتی که فعلاً بارگذاری نشده، از نقشه خارج شود که بعد از اصلاح نقشه می‌توان اقدامات را آغاز کرد.

وی در بخش دیگری گفت: ۱۹۰ طرح به بانک‌های عامل معرفی شد که ارزش طرح‌ها ۶۴ میلیارد تومان است اما تنها ۱۳ طرح توسط یک بانک عامل پذیرش شده و در نهایت یک و نیم میلیارد تومان پرداخت شده است.

وی تاکید کرد: بانک‌های عامل در این زمینه همکاری چندانی ندارند اما این طرح‌ها در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان، تصویب شدند لذا نظر به همکاری بانک‌های عامل است.

وی با بیان اینکه به نوعی بانک‌های عامل طرح‌ها را انتخاب می‌کنند، تصریح کرد: گاهی بانک‌های عامل در این جلسات اعلام می‌کنند که به تعدادی طرح، تسهیلات پرداخت شده اما این طرح‌ها اصلاً از میان طرح‌های معرفی شده از سوی ما نیست.

وی ادامه داد: اگر حداقل ۱۵ درصد از طرح‌ها از میان طرح‌های معرفی شده باشد حداقل انتظار ما محقق شده است تا آنان نیز به مشتری مداری خود برسند.

وی گفت: پیشنهاد می‌شود این امر در جلسات آتی مورد بررسی قرار گیرد تا مشخص شود چرا طرح‌های معرفی شده، تسهیلات دریافت نمی‌کنند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید