Iranian Agriculture News Agency

برگزاری مراسم دهه اول فاطمیه و بزرگداشت سردار رشید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی

مراسم دهه اول فاطمیه و بزرگداشت سردار رشید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و دیگر همراهان شهیدشان، امروز پنج شنبه 19 دی ماه با حضور دکتر یوسفی رییس سازمان جهاد کشاورزی، نماینده ولی فقیه در سازمان، معاونین،مدیران وکارکنان این سازمان در محل نمازخانه ستاد سازمان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایانا در استان خراسان شمالی، مراسم دهه اول فاطمیه و بزرگداشت سردار رشید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و دیگر همراهان شهیدشان، امروز پنج شنبه 19 دی ماه با حضور یوسفی رییس سازمان جهاد کشاورزی، نماینده ولی فقیه در سازمان، معاونین،مدیران وکارکنان این سازمان در محل نمازخانه ستاد سازمان برگزار شد.

در این مراسم رشید محمدی معاون هماهنگ کننده سابق سپاه ضمن تاکید بر اینکه یاد و خاطره این سرباز ولایت و یاور امت هیچگاه از اذهان پاک نخواهد شد افزود: شهادت این فرمانده و یادگار دفاع مقدس، موجب شد جان تازه ای به انسجام و اتحاد این ملت دمیده شده و راه مقاومت و بیداری اسلامی در منطقه هموارتر از همیشه شود.

وی افزود: سردار حاج قاسم سلیمانی نماد وحدت و اتحاد نیروهای انقلابی درجهان اسلام و سربازی فداکار برای پیشبرد اسلام و یاری وفادار برای جبهه مظلومان و مستضعفان جهان بود و تمام عمر خود را وقف جبهه مقاومت، عزت اسلام و تحقق آرمانهای والای انقلاب کرد.

در این مراسم که با تلاوت قرآن، نوحه و مداحی همراه بود، شرکت کنندگان با ابراز انزجار از استکبار جهانی، بار دیگر با آرمان های امام راحل و مقام معظم رهبری در ادامه راه شهدا تجدید بیعت کردند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید