Iranian Agriculture News Agency

اسلام به وجود سربازان خود که در مکتب اسلام پرورش یافته اند افتخار می کند

گردهمایی سنگر سازان بی سنگر هم زمان با گرامیداشت شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی ، شهدای مقاومت و سالروز عملیات کربلای پنج در سالن اجتماعات امام خمینی (ره) سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی با حضور اقشار مردم مسئولین دستگاه های اجرای استان و سازمانهای وابسته برگزار شد.

اسلام به وجود سربازان خود که در مکتب اسلام پرورش یافته اند افتخار می کند

به گزارش خبرگزاری ایانا  استان مرکزی، مسئول حوزه نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی در گردهمایی سنگر سازان بی سنگر هم زمان با گرامیداشت شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی ،  شهدای مقاومت و سالروز عملیات کربلای پنج در سالن اجتماعات امام خمینی (ره) سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی ضمن تبریک و تسلیت شهادت سردار سلیمانی گفت:این شهید گرانقدر به درجه رفیع شهادت نائل شد و با وجود این همه عظمت خود را بعنوان یک سرباز معرفی کردند.

حجت السلام والمسلمین دکتر محمد تقی توکلی اظهار داشت: شهیدان راست قامتانی هستند که جاودانه خواهند ماند و اسلام به وجود سربازان خود که در مکتب اسلام پرورش یافته اند افتخار می کند.

وی با اشاره به محبوبیت این شهید بزرگوار تصریح کرد:این شهید  تمام معادلات دنیا را بر هم زد و کارکردن برای خدا راز محبوبیتِ اوست.

 وی ادامه داد:این فرمانده بین المللی از عناوین و القاب فاصله گرفته بود عظمت جمعیتِ حاضر  در تشییع پیکر مطهر ایشان درسی برای ما انسان هاست که در کار و راه مانند سلیمانی عمل کنیم.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: در گردهمایی سنگر سازان بی سنگر هم زمان با گرامیداشت شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی ،  شهدای مقاومت و سالروز عملیات کربلای پنج در سالن اجتماعات امام خمینی (ره) سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی گفت: بزرگترین درس شهدا ولایت پذیری بود که اعلام کردند ما مرد سختی ها هستیم.

،سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی  با اشاره به اینکه براساس اعتقادات دینی شهدا از گذر سختی ها به آرامش میرسیم تصریح کرد: شهادت حاج قاسم سلیمانی که یکی از سربازان مخلص از الطاف خفیه الهی بود به گونه ای که با شهادت خود بن بست ها را گشود.

وی ادامه داد:حاج قاسم یک بار دیگر زنده بودن انقلاب را ب رخ کشید و مشکلات جبهه مقاومت را رفع و مردم را به مانند اول انقلاب مردم را وارد میدان کرد.

وی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه آمریکا باید گور خود را از منطقه گم کند؛خاطرنشان ساخت: دشمن شناسی در شرایط کنونی ضروری است چرا که دشمن میخواهد باورمان را عوض کند.

وی تاکید کرد: در حال حاضر با دشمن از نزدیک درگیریم؛ اگر در گذشته بخشی از توان دشمن با ما درگیر بود در حال حاضر  همه ی توان دشمن با ما درگیر است و مقطع بسیار حساسی است.

فرمانده سپاه  روح الله استان مرکزی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: جمهوری اسلامی بع وجودِ سربازان مخلص دشمن را تاکتیکی وارد میدان کرده و ما هیچگاه خود را با ابزار آلات دشمن مقایسه نکرده ایم چرا که ما بنده تجهیزات نیستیم و آنچه مهم است اراده و باور به سنت الهی است.

سردار کریمی عنوان کرد:قدرت با اقتدار تفاوت زیادی دارد شاید دشمن همه مولفه هارا در اختیار داشته باشد ولی این موضوع دلیل بر اقتدارِ دشمن نیست چرا که ایران پرستیژ دشمن را در هم شکسته است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه مولفه های اسلام برای اقتدار وجودِ رهبری دینی است تصریح کرد:جمهوری اسلامی براساس آموزه های دینی بدون ترس و توکل خدا امت اسلامی را پیش میبرد و در قرآن هم به این موضوع اشاره شده است.

وی ادامه داد: دومین مولفه آرمانهای بزرگ است؛ بر این اساس ملتی بزرگ است که آرمانهای بزرگ داشته باشد.

وی عنوان کرد:ما بخشی از تاریخ هستیم چرا که اگر مردم باشند همه چیز هست و در کنار رهبربزرگ و آرمانهای بزرگ مردم مولفه ای مهم به شمار می رود.

سردار  کریمی بیان کرد: اما دشمن بزرگ مولفه دیگر اقتدار است اگر ما ضعیف بودیم دشمن همه هستی خود را به خطرنمی انداخت که با ما بجنگد.

وی ادامه داد:اقتدار ما نشان دهنده توکل بخدا و توان مردم و رهبری دینی است ضمن اینکه دلیلِ فشارهای دشمن این بود که اراده ی ما را در هم شکند ولی به لطف خدا حاج قاسم سلیمانی بر روی اهداف  دشمن خط بطلان کشید و نشان داد تنها راهِ پیروزی مقاومت است.

دراین مراسم؛از خانواده شهدای سنگر ساز بی‌سنگر سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی تقدیر شد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید