Iranian Agriculture News Agency

حضور فعالان جهاد کشاورزی همدان در راهپیمایی در تجمع ضد آمریکایی

رییس و کارکنان سازمان جهاد کشاورزی استان همدان در تجمع اعتراض آمیز به جنایت‌های اخیر آمریکا و بزرگداشت سردارشهید سلیمانی حضور یافتند.

به گزارش خبرنگار ایانا در استان همدان، نماینده ولی فقیه در استان همدان با تأکید بر حفظ وحدت و انسجام در بین مردم ایران اعلام کرد: یکی از برکات شهادت سردار سلیمانی برای امت ایران، هموار ساختن مسیر مقاومت و حفظ استقلال در جهان بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی با اشاره به سیل جمعیت حاضر و تجدید پیمان آنها با آرمانهای انقلاب اظهار کرد: کثرت جمعیت بیانگر عزت شهید سردار سلیمانی در پیشگاه بقیه الله و رهبر انقلاب است.

وی در ادامه تصریح کرد: از عوامل عزت شهید سردار سلیمانی تلاش برای عزت اسلام بوده و این شهید والا مقام در بین تمامی مسلمانان جهان عزیز و گرامی است چرا که برای حفظ امنیت نوامیس و عزت و اقتدار مسلمانان تلاش های بسیار کرده است.

امام جمعه همدان تاکید کرد: شهید سردار سلیمانی با تحقیر قدرت‌های پوشالی عالم و با مجاهدت‌های خود احساس غرور را در بین تک تک مردم شریف ایران ایجاد کرده مورد لطف الطاف الهی قرارگرفته و باری تعالی عزت و قرب الهی به این سردار بزرگ اسلام داده است.

وی با بیان اینکه شهید سردار سلیمانی با قدرت خود توانست ابر قدرت خیالی جهان یعنی همان آمریکا را تحقیر کند و خار بشمارد، اعلام کرد: شهید سردار سلیمانی مظهر مقاومت در برابر ظالمین عالم بود.

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید