Iranian Agriculture News Agency

کیخسرو چنگلوایی:

سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تا ابد زنده و جاوید

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان طی پیامی از حضور بی‌نظیر شهروندان خوزستانی در آیین بزرگداشت سردار دلها که به میزبانی خانواده بزرگ جهاد کشاورزی خوزستان برگزار شد قدردانی کرد.

سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تا ابد زنده و جاوید

به گزارش خبرنگار ایانا از خوزستان، کیخسرو چنگلوایی رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان طی پیامی از حضور بی‌نظیر شهروندان خوزستانی در آیین بزرگداشت سردار دلها که با حضور آیت الله محسن حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، مدیران دستگاه‌ها و ادارات کل تابعه، بهره‌برداران و کشاورزان سخت‌کوش استان و به میزبانی خانواده بزرگ جهاد کشاورزی خوزستان برگزار شد قدردانی کرد.

در متن پیام رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق

ثبت است بر جریده عالم دوام ما

باسلام و تحیات

امروز فرشتگان بال‌های خود را در راه قدوم بزرگ مردان و بزرگ زنانی گسترانیدند که با پای جان به محفل نورانی ابر مردی بزرگ و عزیز از تبار آقا امام حسین (ع) و یاران با وفایش آمده بودند.

در این میان خداوند یکتا و قادر بر خانواده بزرگ جهاد کشاورزی خوزستان منت نهاد تا کمر خدمت برای میزبانی از این عزیزان بربندد و اجتماعی عظیم از ملتی آزاده و سربلند، رقم بخورد.

امروز همه گرد هم آمدیم تا بگوئیم سردار رشید اسلام، سپهبد حاج قاسم سلیمانی بزرگ تا ابد زنده و جاوید است، راهش پویاست و رهروانش بی شمارند... از پیر و جوان گرفته از هر ایل و تبار، دوستان و همرزمان، عشایر، کشاورزان، تمامی همراهان و هم اندیشان...

امروز آمدیم تا با استعانت از ایزد منان و عرض ادب حضور حضرت ولی عصر(عج)، تجدید میثاق نماییم با آرمان‌های بنیانگذار کبیر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، رهبر فرزانه و همچنین سپهبد شهید سردار دلها، حاج قاسم سلیمانی ... و فریاد سر دهیم که تا آخرین نفس ،استوار چون کوه برای ادامه این مسیر پر نشیب و فراز ایستاده‌ایم و قدردان فرد فرد عزیزانی هستیم که امروز از هر قوم و نژاد در این بیعت عظیم و روحانی، در کنارمان بودند و خواهند بود، دستشان را صمیمانه می‌فشاریم و عزتمندی و سرفرازی این ملت قهرمان را در برابر بدخواهان از درگاه ایزد منان مسالت داریم.

 

کیخسرو چنگلوایی

۱۷ دیماه ۹۸

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید