Iranian Agriculture News Agency

مدیرعامل بانک کشاورزی خبر داد:

ایجاد خط اعتباری ویژه برای تأمین بذر و نهاده های بخش کشاورزی

مدیرعامل بانک کشاورزی گفت: تأمین به موقع نهاده های با کیفیت یکی از موتورهای محرک و تقویت کننده فعالیت در بخش کشاورزی است و بر همین اساس از فعالیت های بخش خصوصی در این زمینه استقبال می کنیم.

ایجاد خط اعتباری ویژه برای تأمین بذر و نهاده های بخش کشاورزی

به گزارش ایانا به نقل از بانک کشاورزی، روح اله خدارحمی روز سه شنبه 17 دی ماه در آیین افتتاح هفتمین نمایشگاه تخصصی نهاده های کشاورزی با بیان این مطلب افزود: با همه توان از تأمین و تدارک نهاده های با کیفیت برای توسعه کشاورزی کشور حمایت می کنیم.

وی با بیان اینکه شرکت های توانمندی از جمله انجمن بذر کشور و تهیه کنندگان کود،سم و سایر نهاده ها در این زمینه فعالیت می کنند خاطرنشان کرد: این نمایشگاه توانمندی های این تولیدکنندگان را به خوبی نشان می دهد.

خدارحمی گفت: بانک کشاورزی از همه ظرفیت های تولیدی بخش کشاورزی کشور حمایت می کند و به همین دلیل برای تأمین و تدارک بذر که برای تولید کشاورزی کشور موثر است خط اعتباری ویژه ای را با نرخ ترجیحی 15درصد ایجاد کرده است.

وی با اشاره به سخنان سرپرست وزارت جهاد کشاورزی که در سال جاری نهاده های مور نیاز بخش کشاورزی به وفور تأمین شده است یادآور شد: بانک کشاورزی با همه توان از شرکت های تأمین کننده و تولید کننده نهاده های بخش کشاورزی به ویژه بذر،سم و کود حمایت می کند و امیدواریم بتوانیم همچون گذشته به کشاورزان شریف کشور برای تولید پایدار و با ثبات کمک کنیم.

بر اساس این گزارش مدیرعامل بانک کشاورزی با حضور در محل برگزاری هفتمین نمایشگاه تخصصی نهاده های کشاورزی ضمن بازدید از این نمایشگاه با حضور در اغلب  غرفه ها با تولید کنندگان و تأمین کنندگان نهاده های کشاورزی دیدار وگفت وگو کرد.

این گزارش می افزاید، هفتمین نمایشگاه تخصصی نهاده های کشاورزی با رویکرد دانش جهانی برای کشاورزی ایران 17 دی ماه سال جاری در مجتمع نمایشگاهی گفت وگو برپا شده است و بانک کشاورزی نیز با برپایی غرفه و حضور کار شناسان مطلع پاسخگوی بازدیدکنندگان است.

گفتنی است این نمایشگاه تا بیستم همین ماه از ساعت 13:30 تا 20:00 دایر خواهد بود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید