Iranian Agriculture News Agency

فرمانده سپاه استان قزوین :

شهید سلیمانی خودرا فدای امنیت و آسایش مردم کرد

فرمانده سپاه استان قزوین گفت : شهید سپهبد قاسم سلیمانی آسایش و امنیت خود رافدای امنیت و آسایش مردم کرد.

شهید سلیمانی خودرا فدای امنیت و آسایش مردم  کرد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، فاطمه خمسه  رییس سازمان جهادکشاورزی استان  قزوین به همراه  مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه  ، معاونین و مدیران این سازمان ، مدیر کل دامپزشکی استان و  رییس نظام دامپزشکی استان با سردار شاهرخی فرمانده سپاه استان قزوین دیدار و شهادت  سردار رشید اسلام شهید قاسم سلیمانی  را تسلیت گفت.

سردار شاهرخی در این دیدار با تسلیت شهادت شهید سهپبد حاج قاسم سلیمانی افزود : مردم دیروز با حضورپرشور و گسترده خود در تشییع پیکر مطهر آن شهید والا مقام  نشان دادند که  قدرشناس یک فرد خدمت گذار هستند .

وی اظهار کرد: این شهید متعلق به همه هست زیرا ایشان  خود را فدای اسلام ، انقلاب اسلامی کرد .

فرمانده سپاه استان قزوین تصریح کرد: این شهید بزرگوار شب  و روز نمی شناخت و دغدغه سعادت و بهروزی مردم را داشت و  برای خدمت گذاری  به آنها تلاش کرد و خداوند مجبتش را در دل مردم قرار داد .

وی اضافه کرد : انشالله حداوند به ما توفیق دهد تا  در مسیر این شهید گرانقدر حرکت کنیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین هم در این دیدار با تسلیت  شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی افزود : سردار  شهیدسپهبد قاسم سلیمانی ؛ تکیه گاه جهان اسلام و جبهه مقاومت بود .

فاطمه خمسه گفت : سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی متعلق به گروه خاصی نیست و همه مردم با تمام وجود؛ ایشان را حس می کردند و شهادت ایشان همه ایرانیان را منقلب کرده است .

وی اظهار کرد: آرامش و امنیت کشور مدیون دلاوری  و رشادت های این شهید برگوار است .

خمسه تصریح کرد : امیدواریم همه افراد بتوانند راه ایشان را ادامه دهند و جواب دندان شکنی به دشمنان داده شود.

وی اضافه کرد : مردم در مراسم تشییع این شهید بخوبی نشان دادند که به نظام ، رهبری و پاسداران  و مرزبان این کشور وفادار هستند .

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید