Iranian Agriculture News Agency

تشکیل کمیسیون بانوان جهت بررسی و رفع مسائل و مشکلات امور بانوان امری ضروری است

مسئول حوزه نمایندگی فقیه در سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی، گفت: تشکیل کمیسیون بانوان جهت بررسی و رفع مسائل و مشکلات امور بانوان امری ضروری است.

تشکیل کمیسیون بانوان جهت بررسی و رفع مسائل و مشکلات امور بانوان امری ضروری است

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام والمسلمین مجید نجفی در جلسه بررسی مسائل حوزه بانوان شاغل که در اتاق جلسه سازمان برگزار شد، ضمن بیان این مطلب افزود: صد در صد اعتقاد دارم که بانوان باید در پست های مدیریتی سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی سهیم باشند.

وی با تاکید بر لزوم تشکیل کمیسیون بانوان شاغل در سازمان و نماینده بانوان در شهرستانها، ادامه داد: طبق آمار و اطلاعاتی که از 14 شهرستان استان در دست داریم، راندمان خوبی از عملکرد بانوان توسط مدیران شهرستان به ما گزارش شده است.

حجت الاسلام والمسلمین نجفی با اشاره به عملکرد مطلوب کارشناسان پهنه در اراضی زراعی، اظهار کرد: حضور کارشناسان زن در پهنه های کشاورزی همانند کارشناسان مرد چشمگیر و قابل توجه است.

مسئول حوزه نمایندگی فقیه در سازمان جهادکشاورزی استان در بخش پایانی سخنان خود با خاطرنشان ساختن این موضوع که در سیستم آموزشی مدیران سازمان با مشکلاتی مواجه هستیم، افزود: برگزاری کارگاههای آموزشی اصول مدیریت برای مدیران ستادی بخصوص در حوزه بانوان یک ضرورت بوده و بایستی در اسرع وقت به این امر اقدام کرد.

                                                                                                                                                                                                                                                              

 

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید