Iranian Agriculture News Agency

شهید سردار سلیمانی ولایت‌پذیری را با خون خود ثابت کرد

​جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: شهید سردار سلیمانی ولایت پذیری را با خون خود به اثبات رساند.

به گزارش خبرنگار ایانا در استان همدان، سردار مهدی فرجی در مراسم بزرگداشت شهید سردار قاسم سلمیانی که صبح امروز در جهاد کشاورزی استان همدان برگزار شد گفت: یکی از ویژگی های شهید سردار سلیمانی ولایتمداری و ولایت‌پذیری محض ایشان بود.

وی افزود: شهید حاج قاسم سلیمانی ولایت پذیری را در بلندی های جولان و در مبارزه با داعش نشان داد جایی که بی محابا به دل داعش زد و آنان را نابود کرد.  

سردار فرجی خاطر نشان کرد: تیر آخر آمریکایی ها سردار سلیمانی بود و سردار سلیمانی به مردم این پیام را انتقال داد که قدرت آمریکا پوشالی است.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه سردار سلیمانی بر اساس دعوت رسمی عراق به این کشور رفت تا بنا به درخواستشان به آنها مشورت دهد گفت: دشمن می‌خواهد شهادت حاج قاسم را با کشته شدن بن لادن مقایسه کند که این اوج خباثت دشمن است.

وی ادامه داد: سردار سلیمانی همواره از همدان و مردم همدان به نیکی یاد می کردند و می گفتند من به مردم خوب همدان غبطه می خورم چراکه رهبری ارادت ویژه ای به مردم همدان داشته و فرزندان همدان هیچگاه هیچ تنگه احدی را رها نکرده و آنها را حفظ کردند.

سردار فرجی  افزود: اولین همکاری سردار سلیمانی با همدانی ها در عملیات رمضان در سال 1360 بود که در این عملیات سردار سلیمانی فرمانده سه گردان همدانی بر عهده داشتند ایشان همچنین از نزدیکان سردار سهید همدانی بودند. 

وی همچنین تاکید کرد: اطاعت پذیری فرماندهان عراقی از شهید سردار سلیمانی مثال زدنی بود که دلیل این امر را می توان در خصوصیات والای فردی و رفتاری این شهید بزرگوار عنوان کرد که حتی در برخورد با رزمندگان نیز همیشه همراه با دوستی و صمیمت بود

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید