Iranian Agriculture News Agency

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی :

مقام الهی سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی حاصل اخلاص او بود

شهید بزرگوار سپهبد قاسم سلیمانی شهادت را آرزوی دیرینه خود و بالاترین افتخار در راه خدمت به اسلام و قران می دانستند و بارها در سخنان خود می گفتند شهادت چیزی است که من سالها بخاطر بدست آوردنش کوهها و دشتها را پشت سرگذاشته ام .

مقام الهی سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی حاصل اخلاص او بود

به گزارش خبرنگاری ایانا در استان اردبیل، ولی نظرپور که در مراسم گرامیداشت شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در جمع کارکنان جهاد کشاورزی استان در محل نمازخانه این سازمان  سخن می گفت با اعلام این خبر افزود: شهید بزرگوار سپهبد قاسم سلیمانی شهادت را آرزوی دیرینه خود و بالاترین افتخار در راه خدمت به اسلام و قران می دانستند و بارها در سخنان خود می گفتند شهادت چیزی است که من سالها بخاطر بدست آوردنش کوهها و دشتها را پشت سرگذاشته‌ام.

نظر پور افزود: محبوبیت سردار سپهبد سلیمانی صرفا ً محدود به محدوده جغرافیایی ایران  اسلامی نیست و تمامی پیروان راه حق و عدالت و تمامی آنانی که انسانیت و شرف وعزیت را سرلوحه زندگیشان قرار داده اند سردار را دوست داشتند . تشییع پیگر پاک آن شهید والامقام در کشور عراق نشان از عشق و ارادت تمامی مسلمان دارد .

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در ادامه سخنان خود افزود: با شنیدن خبر شهادت سردار میهن اسلامی غرق در عزا و ماتم شد . همه سیاه پوش شدندو برای سردار شهید اشک ریختند دشمنان اسلام و قرآن بدانند که به قول مقام معظم رهبری ( مدظله العالی )  انتقام خون پاک این شهید و همرزمانش  را با شدیدترین وجه ممکن خواهند گرفت .

این مقام مسئول در ادامه سخنان خود افزود: احترام و حرمت شهید صرفا به بعد نظامی این شهید بزرگوار و فرماندهی نظامی وی معطوف نیست این شهید بزرگوار از لحاظ اخلاق و رفتا و فروتنی زبانزد عام و خاص بودند و در وصیت نامه خود نوشته بودند مرا درکنار همرزمانم در کرمان به خاک بسپارید و بر مزار قبرم عنوان سرباز سلیمانی را بنویسد و از بکار بردن القاب بپرهیزید .

لازم به توضیح است که در پایان این مراسم بامداحی اهل بیت عصمت و طهارت از مقام شامخ آن شهید بزرگوار و همرزمانش تجلیل بعمل آمد .

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید