Iranian Agriculture News Agency

انتصاب رئیس کارگروه روستائی و عشایری ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی

حجت الاسلام والمسلمین مجید نجفی به عنوان رئیس کارگروه روستائی و عشایری ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی استان آذربایجان شرقی منصوب شد.

انتصاب رئیس کارگروه روستائی و عشایری ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی

حجت الاسلام والمسلمین روح الله شاهمرادیان معاون امور فرهنگی و آموزشی نماینده ولی فقیه در وزارت جهادکشاورزی و جانشین کارگروه روستائی و عشایری ستاد دهه فجر با صدور حکمی حجت الاسلام والمسلمین مجید نجفی را به عنوان رئیس کارگروه روستائی و عشایری ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی استان آذربایجان شرقی منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، طی این حکم که توسط حضرت حجت الاسلام والمسلمین روح الله شاهمرادیان خطاب به حجت الاسلام والمسلمین مجید نجفی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی توشیح شده است، آمده: انقلاب اسلامی ایران در آستانه ورود به چهل و دومین سالروز پیروزی شکوهمند خود یادآور حماسه ای است که با حضور چشمگیر آحاد ملت توانست نظام وابسته ستم شاهی را سرنگون و نظام مقدس جمهوری اسلامی را که سرشار از برگهای زرین و درخشان است بوجود بیاورد.

لذا با عنایت به تعهد و تجارب جنابعالی، به موجب این حکم شما را به عنوان"رئیس کارگروه روستائی و عشایری" ستاد بزرگداشت چهل و یکمین فجر انقلاب اسلامی آن استان منصوب می نمایم.

امید است با همکاری و همدلی سایر دستگاهها و اعضای محترم کارگروه مربوطه گامهای اساسی در تحکیم و تقویت مبانی انقلاب شکوهمند به ویژه نسل جوان و جامعه روستائی و عشایری برداشته شود.

 

  

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید