Iranian Agriculture News Agency

شهادت سردار دل‌ها، حاج قاسم سلیمانی قلب همه مردم حق جو و مظلوم منطقه را به درد آورد

در پی شهادت سپهبد قاسم سلیمانی، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی با صدور بیانیه ای، بر لزوم انتقام خون این شهید بزرگوار اسلام تأکید کرد.

شهادت سردار دل‌ها، حاج قاسم سلیمانی قلب همه مردم حق جو و مظلوم منطقه را به درد آورد

 به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، متن کامل بیانیه حجت الاسلام والمسلمین مجید نجفی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهادکشاورزی استان به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون...

بار دیگر حرکت رذیلانه و ددمنشانه شیطان بزرگ خبرساز شد و خبر مرگ سرخ سردار رشید اسلام، حاج قاسم سلیمانی را در صدر رسانه های جهان نشاند تا شکوه و عظمت فرزندان روح ا... را به رخ موش صفتان و رذاله های تاریخ بکشاند. بی شک اگر شهید قاسم سلیمانی با مرگ طبیعی به یاران شهیدش می پیوست، جای تعجب داشت.

شهادت مزد مردانی است که سال‌های عمر خود را مجاهدانه و در لباس خلوص برای اهتزاز پرچم توحید سپری کرده و همواره در این راه استوار مانده اند. شهادت سردار دل ها، مجاهد عالیقدر اسلام فرزند روح الله، سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همراهانشان قلب همه مردم حق جو و مظلوم منطقه را به درد آورد.

شهادت مالک اشتر علی؛ سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی را به قطب عالم امکان حضرت ولیعصر(عج)، رهبر معظم انقلاب وملت بزرگ و شهید پرور ایران و تمامی رزمندگان اسلام و خانواده محترم سردارسلیمانی تبریک وتسلیت عرض می نمایم.

خداوند روح بلند این سردار سرافراز شهید را با اربابشان حضرت سیدالشهدا محشور فرماید. دشمنان اسلام و انقلاب و ایران  بدانند(ومکروا ومکرالله والله خیرالماکرین) بخواست و قدرت الهی و عنایت ویژه خداوند از دشمنان بزدل و کوردل بویژه آمریکاییهای جنایتکار، بعثیهای حرامی، وهابیت، آل سعود وصهیونیسم خونخوار انتقام سختی خواهیم گرفت.

مجید نجفی

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید