Iranian Agriculture News Agency

مدیر هسته گزینش جهاد کشاورزی فارس:

گزینش نیروی انسانی در جهاد کشاورزی ضامن تأمین امنیت غذایی

مدیر هسته گزینش سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: در مدیریت منابع انسانی فرآیند گزینش در جذب نیروها نقش اساسی را ایفا می کند و این امر در مجموعه جهاد کشاورزی که وظیفه ذاتی تامین امنیت غذایی را برعهده دارد ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

گزینش نیروی انسانی در جهاد کشاورزی ضامن تأمین امنیت غذایی

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، فردین زمانی همزمان با سالروز صدور فرمان بنیان گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در تشکیل نهاد گزینش کشور، تصریح کرد: گزینش، انتخاب افراد با معیارهای تعیین شده جهت تصدی مشاغل دولتی و یا خصوصی است که در فرآیند استخدام دولتی مبتنی بر قوانین خاص و با اقدامی هماهنگ برای همه دستگاه های اجرایی، انجام می شود. 

وی افزود: در نظام گزینش کشور، ارزیابی و اعلام نظر در مورد صلاحیت یا عدم صلاحیت داوطلبان استخدام دارای قوانین و تکنیک‌های است که از طریق تشکیل جلسات شورای هسته نسبت به صدور رأی اقدام می شود از این رو از ابتدای سال جاری ، 81 جلسه تشکیل شده که منجر به تعیین تکلیف بیش از 70 درصد از پرونده‌های ارجاعی شده است.

مدیر هسته گزینش سازمان جهاد کشاورزی استان فارس با اشاره به اینکه تایید صلاحیت دواطلبین در مراحل تمدید قراردادها، انتصابات و پرونده های نیابتی ارجاعی از سایر استان ها بر عهده این مدیریت است، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری 1340 فقره پرونده به این هسته ارجاع و استعلام  2590 پرونده انجام شده، همچنین بیش از 1415 مورد تحقیق و 108 مورد مصاحبه صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه بیش از 700 پرونده از پرونده های ارجاعی مذکور مربوط به تغییر وضعیت مهندسان ناظر جدید الاستخدام  از مرحله رسمی آزمایشی به رسمی قطعی است، ابراز کرد: تاکنون برای افزون بر 75 درصد پرونده ها رای گزینش صادر و به مدیریت امور اداری ارسال شده است.

زمانی‏، از مدیران و مسئولین خواست تا نسبت به تبدیل وضعیت کارکنان زیرمجموعه حساس باشند و چنانچه محدودیت های قانونی تبدیل وضعیت در کارکنان خود مشاهده می کنند، قبل از انجام اقدامات گزینشی و طرح در جلسات شورا نسبت به راهنمایی و رفع مشکل آنان اقدام کنند.

مدیر هسته گزینش سازمان جهاد کشاورزی استان فارس بیان کرد: به منظور ارتقای عملکرد این هسته، نظرسنجی محرمانه از متقاضیان، تبیین روش سوات با هدف شناسائی و تقویت نقاط قوت، رفع نقاط ضعف، ارتقای نقاط بهبود و استفاده از فرصت ها  در دستور کار قرارگرفت.

زمانی، روز یک شنبه پانزدهم دی ماه مصادف با سالروز صدور فرمان حضرت امام خمینی (ره) بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران و ابلاغ منشور گزینش کشور که مبتنی بر حکمت و اندیشه ناب آن رهبر فقید فرزانه را گرامی داشت و گفت: ضمن تجدید بیعت با آرمان های بلند آن رهبر فرزانه بر خود لازم می دانم از زحمات کارکنان مدیریت هسته گزینش اعضای محترم شورای هسته، رابطین محترم گزینش در شهرستان ها وهمکارانی که در پیشبرد اهداف و ماموریت های سازمانی این مدیریت را همراهی کردند، صمیمانه تقدیر و تشکر کنم.

مدیر هسته گزینش سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، در پایان ضمن عرض تسلیت شهادت جانسوز سپهبد حاج قاسم سلیمانی و هم رزمانش به محضر بقیه الله الاعظم (عج)، رهبر معظم انقلاب، خانواده این شهید بزرگوار و ملت شهید پرور ایران اسلامی، افزود: خون پاک این شهید بزرگوار باعث استحکام بیش از پیش ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی و نمایش بزرگ همدلی هموطنان مان به دنیا شد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید