Iranian Agriculture News Agency

پیام نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی به مناسبت شهادت سردار سلیمانی

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با صدور پیامی شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.

پیام نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی به مناسبت شهادت سردار سلیمانی

به گزارش ایانا به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، متن این پیام به شرح زیر است:

بسم رب الشهدا و صدیقین

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

از میان مؤمنان مردانى‌ هستند که به آنچه با خدا عهد بستند صادقانه وفا کردند. برخى از آنان به شهادت رسیدند و برخى از آنها در [همین] انتظارند و [هرگز عقیده خود را] تبدیل نکردند. (۲۳)

شهادت مالک اشتر سید علی و یار دیرین مقام معظم رهبری، سردار دلها، سرباز اسلام و ولایت و فرمانده شجاع، فداکار و بی نظیر جبهه مقاومت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و مهندس ابومهدی مهندس معاون حشدالشعبی و جمعی از مدافعین حرم را به محضر مبارک حضرت بقیةالله الاعظم (روحی له الفداء)؛ مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، ملت شهیدپرور ایران اسلامی، بسیجیان دلاور، جهادگران خدوم و خانواده محترم ایشان تبریک و تسلیت عرض می نمائیم.

این مبارز عاشق و عابد عارف، عمری را در راه اعتلای اسلام عزیز گذراند و خداوند مهربان نیز مزد تلاش چهل ساله اش را شهادت قرار داد.

آمریکای جنایتکار بداند: «الْقَتْلَ لَنا عادَةٌ وَ کَرامَتَنَا الشَّهادَةُ»؛ کشته شدن در راه خدا، عادت دیرین ما و شهادت، مایه کرامت و افتخار ماست.

 بی شک ملت بیدار و قهرمان ایران شهادت چهره‌ بین‌المللی مقاومت را بی پاسخ نخواهند گذاشت و منتظر انتقام سخت و شدید جبهه مقاومت و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی باشد که إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنْتَقِمُونَ.

و جهادگران خط سرخ مقاومت برای گرفتن انتقام سخت از خون سردار فداکار و عزیزمان جامه رزم را محکم تر می‌بندند.

یقین می‌دانیم خون شهید سردار سپهبد سلیمانی استواری نظام اسلامی را بیشتر و مجاهدان با صلابت انقلاب اسلامی را برای گرفتن انتقام خون ایشان مصمم‌تر می‌کند. از درگاه خداوند متعال برای آن شهید بزرگوار و همرزمان شهیدش علو درجات و رحمت واسعه الهی و برای همسر، فرزندان و خانواده این عزیزان اجر جزیل و صبر جمیل مسئلت می نمایم.

 

سید رضا تقوی

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید