Iranian Agriculture News Agency

عبدالامیر نیرومند اعلام کرد:

شروط صدور و تمدید پروانه‌های دامداری و تسهیلات در شهرهای مرزی خوزستان

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان با اشاره به آغاز عملیات هویت‌گذاری و بیمه دام در شهرهای مرزی به منظور مبارزه با قاچاق دام گفت: انجام هویت‌گذاری و بیمه دام شرط لازم برای صدور و تمدید پروانه‌های دامداری و اعطای تسهیلات در شهرهای مرزی استان خوزستان است.

شروط صدور و تمدید پروانه‌های دامداری و تسهیلات در شهرهای مرزی خوزستان

به گزارش خبرنگار ایانا در استان خوزستان، عبدالامیر نیرومند معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان ضمن اعلام این خبر گفت: با هدف مبارزه با قاچاق دام و جلوگیری از خروج ذخایر ژنتیکی دام‌های مولد، عملیات همزمان هویت‌گذاری و بیمه دام از نقطه صفر مرزی آغاز شد.

وی افزود: مدیریت شهرستان‌های مرزی از جمله هندیجان، ماهشهر، آبادان، خرمشهر، شادگان، دشت آزادگان، هویزه و شوش با نصب بنر و تشکیل کلاس‌های آموزشی و اجرای طرح با شرکت‌های خدماتی بیمه‌ای همکاری می‌نمایند.

نیرومند در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به اجباری نمودن خدمات هویت گذاری و بیمه دام، صدور و تمدید پروانه‌های دامداری و معرفی دامداران جهت دریافت تسهیلات منوط به هویت‌گذاری و بیمه نمودن دام می‌باشد.

لازم به ذکر است، دام‌هایی که هویت‌گذاری و بیمه می‌شوند علاوه بر ثبت مشخصات و درج در بانک اطلاعاتی مجهز به برچسب شماره بر روی گوش خواهند شد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید