Iranian Agriculture News Agency

جذب 17میلیاردی تسهیلات بانکی از خط اعتباری مکانیزاسیون در خراسان شمالی

رییس اداره مکانیزاسیون کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی از جذب 178484 میلیون ریال (17میلیارد و 848میلیون تومان) از اعتبارات خط اعتباری مکانیزاسیون در سال 98 در این استان خبر داد.

جذب  17میلیاردی تسهیلات بانکی از خط اعتباری مکانیزاسیون در خراسان شمالی

به گزارش خبرنگار ایانا در استان خراسان شمالی، سید مجید بهشتی ضمن بیان این مطلب افزود: با تلاش‌ها و کوشش‌های به‌ عمل آمده توسط این سازمان و هماهنگی و همکاری مناسب بانک کشاورزی و با شناسایی و تکمیل پرونده متقاضیان واجد شرایط از محل اعتبارات مکانیزاسیون در این سال تا پایان آذر، مبلغ 178484 میلیون ریال جذب شد.

وی گفت: تسهیلات فوق برای خرید 308 دستگاه ماشین آلات و ادوات تخصصی کشاورزی شامل تراکتورهای نیمه سبک، نیمه سنگین، انواع سم پاش و انواع ادوات خاک ورزی  به متقاضیان پرداخت شده است.

رییس اداره مکانیزاسیون کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی  گفت: امسال 362000 میلیون  ریال تسهیلات برای خط اعتباری مکانیزاسیون در این استان تخصیص داده شد که این میزان نسبت به سال گذشته حدود 70000میلیون ریال افزایش داشته است.

مهندس بهشتی تاکید کرد: افزایش ضریب و درجه مکانیزاسیون علاوه بر سهولت و تسهیل در عملیات کاشت، داشت و برداشت محصولات کشاورزی موجب کاهش هزینه های تولید در واحد سطح و اقتصادی شدن تولید خواهد شد.

رییس اداره مکانیزاسیون کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی  از کشاورزان استان خواست جهت تامین انواع ادوات و ماشین آلات کشاورزی از طریق تسهیلات بانکی به کارشناسان پهنه مدیریت جهادکشاورزی شهرستانها مراجعه نمایند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید