Iranian Agriculture News Agency

مدیر بازرسی، ارزیابی عملکرد وپاسخگویی به شکایات جهادکشاورزی خبر داد:

پاسخگویی به مردم از طریق "سامانه سامد" با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی

پاسخگوی به مردم از طریق «سامانه سامد» سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی، مدیرعامل آب منطقه ای و مدیرکل بازرسی استانداری هرمزگان انجام گردید.

پاسخگویی به مردم از طریق "سامانه سامد" با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی

به گزارش خبرنگار ایانا در استان هرمزگان، مدیر بازرسی، ارزیابی عملکرد وپاسخگویی به شکایات گفت: سازمان جهاد کشاورزی سه شنبه  10 دیماه از ساعت 9 الی 11، پاسخگوی مردم از طریق «سامانه سامد» سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت بود.

وی تصریح کرد: مردم از سراسر استان ضمن ارتباط مستقیم با مسئولان از طریق سامانه، درخواست ها ومشکلات خود را مطرح و پاسخ خود را نیز دریافت نمودند.

مرادی افزود: سامانه سامد به منظور تسهیل در برقراری ارتباط مردم با دولت راه اندازی شده که این فرصت را در اختیار مردم قرار می دهد تا نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را مستقیم به مسئولان مورد نظر انتقال دهند.

این مقام مسئول بیان داشت: بیش از 41 درخواست از ابتدای سال جاری از طریق سامانه سامد دریافت کرده ایم که از این تعداد 31 فقره درخواست و 10 مورد نیز شکایت بوده است که مورد بررسی قرار گرفت و منجر به جوابیه شد.

مرادی اضافه کرد: نامه های دریافتی مردم از سفر ریاست جمهوری نیز 193 فقره بوده است که به کلیه درخواست ها پاسخ داده شد و گزارش آن نیز به نهاد ریاست جمهوری اعلام گردید.

مدیر بازرسی، ارزیابی عملکرد وپاسخگویی به شکایات در پایان خاطرنشان کرد: سازمان جهادکشاورزی پیگیری درخواست های مردمی را وظیفه ذاتی خود می داند و تمامی امکانات خود را در جهت رفع و پاسخگویی به آن‌ها به کار خواهد گرفت.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید