Iranian Agriculture News Agency

تمام توان خود را در خدمت‌رسانی به کار گیرید

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: معاونت توسعه مدیریت و منابع به نوعی کل سازمان است که با مجموعه ی نیروها سر و کار دارد، اگر بهترین ایده‌های خلاق را داشته و بهترین امور را رقم زده باشیم ولی نیروی شایسته را پرورش ندهیم کار متوقف خواهد شد، این معاونت در تشابه به بدن مانند سر نسبت به کلیه اندام بدن است.

تمام توان خود را در خدمت‌رسانی به کار گیرید

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، حجت الاسلام و المسلمین سید محسن قائمی در همایش تکریم و معارفه معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی استان فارس افزود: نحوه خدمات رسانی جهاد کشاورزی با توجه به ارتباط مستقیم با مردم و دارا بودن حیطه وسیع، کار در سازمان را به مراتب سنگین تر از سایر ادارات کرده است.

این مقام مسئول بیان کرد: این سازمان به خود می بالد که دارای نیروهایی است که هرجا و هر وقت که نیاز باشد پا به کار و آماده به خدمت هستند. این نیروها به‌طور شایسته با به کار بردن تمام توان به خدمت می‌‌پردازند.

وی تصریح کرد: عاقبت به خیری یعنی شروع تا پایان شایسته یک مسئولیت به نحوی که مسئول سخت پذیرای تعهداتش شود و در پایان از رفتن او دیگران ناراحت باشند، کار در خانواده جهاد کشاورزی باید سرلوحه ی تمام امور کارکنان باشد  همانطور که در راس امور نیرویی است که خود هم علمی است هم دارای تعهد و این نکات به بهترین شکل رعایت می شود.

حجت الاسلام و المسلمین قائمی اظهار کرد: معاونت توسعه مدیریت و منابع باید تمام تلاش خود را در جهت اهداف سازمانی که ارتقاء جنبه‌های علمی و عملی کار است به کار گیرد و این نکته بسیار حائز اهمیت است.

به گفته وی مجموعه ای تعالی می یابد که  ابتدا به تقویت نیروی های خود بپردازد و سپس کار طلب کند در این صورت موفق خواهد بود، باید تمام تلاش برای تقویت رفاه همکاران انجام گیرد تا در نتیجه آن همراه با تقویت روحیه همکاران چرخ خدمت ‌رسانی در سازمان بهتر و سریع‌تر به حرکت در آید.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی با تشکر از کاووس کیانی برای مدت تصدی پست معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، گفت: مهدی صادقی نیز از مدیران خوش نام و با سابقه این سازمان است که امیدوارم با جدیت در پست جدید خود همچون گذشته نسبت به ارائه خدمات ارزنده تلاش کند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید