Iranian Agriculture News Agency

در احکامی جداگانه از سوی سرپرست وزارت جهاد کشاورزی صورت گرفت؛

انتصاب‌های جدید در وزارت جهاد کشاورزی

در احکامی جداگانه مشاور وزیر و سرپرست امور استان ها، مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام و سرپرست قائم مقام وزیر در امور حقوقی و مجلس منصوب شدند.

انتصاب‌های جدید در وزارت جهاد کشاورزی

به گزارش ایانا، در بخشی از این حکم آمده است: انشاء الله ضمن تعامل سازنده و هماهنگی با کمیسیون های تخصصی مجلس شورای اسلامی به ویژه کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی و کلیه نمایندگان محترم و با همکاری معاونین و روسای سازمان ها، مدیران عامل موسسات و شرکت های تابعه در جهت اهداف بخش کشاورزی اهتمام ورزید.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام منصوب شد

در حکمی دیگر از سوی مهندس عباس کشاورز سرپرست وزارت جهاد کشاورزی، آقای حسن عباسی معروفان به سمت مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام منصوب شد.

در بخشی از این حکم آمده است: به استناد صورتجلسه ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده شرکت پشتیبانی امور دام، به موجب این حکم به سمت عضو موظف هیئت مدیره و مدیرعامل منصوب می شوید.

همچنین در احکامی جداگانه از سوی سرپرست وزارت جهاد کشاورزی، به استناد صورتجلسه 1398/07/10 مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده شرکت پشتیبانی امور دام، آقای احمد طمراسی به سمت عضو موظف هیئت مدیره و آقای محمدرضا حزبئی به سمت عضو علی البدل این شرکت منصوب شدند.

مشاور وزیر و سرپرست امور استان ها منصوب شد

همچنین در حکمی جداگانه از سوی مهندس عباس کشاورز سرپرست وزارت جهاد کشاورزی، آقای دکتر محمدرضا صفری به سمت مشاور وزیر و سرپرست امور استان ها منصوب شد.

در بخشی از این حکم آمده است: با توجه به ضرورت نظارت و لزوم هماهنگی بین بخش های صف و ستاد، امیدوارم با هماهنگی و همکاری معاونین، مدیران، روسا و مدیران عامل سازمان ها، موسسات و شرکت های تابعه در اجرای وظایف محوله موفق و موید باشید.

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید